Alisveristan.com Hakkında

 


Merhaba :)

Bugün kısa da olsa E-ticaret sitem www.alisveristan.com dan bahsetmek istedim.

Bir nevi kendi reklamım gibi olacak kendimce :))

18 Eylül 2020'den itibaren elimden geldiğince seçici davranarak eklemiş olduğum

ürünlerimle birlikte faaliyet veriyorum.

Gıda, Kişisel bakım & Hijyen , Ev bakım &Temizlik, Termos & Matara ve Ev & Yaşam

Kategorileri altında seçtiğim markaların ürünlerini barındırıyorum.

Organik gıdaya önem verdiğim için genelde gıda ürünlerime "organik" sıfatıyla ulaşabiliyorsunuz.

Kişisel bakım kategorimde ise; Saç bakım, Ağız ve diş bakım, Makyaj fırçaları ve

Hijyen ürünleri yer alıyor.

Ayrıca "Diğer" kategorisiyle de Aromatik Yağlar ile Sprey Çeşitlerini inceleyebilirsiniz.

Çeşitli Temizlik Ürünleri ve Temizlik Gereçleri de site içinde bulunan bir diğer kategori.

 Termos & Matara çeşitleri ise kamp, seyahat, ofis, spor etkinliklerinizde başta olmak üzere

her zaman yanınızda olabilecek nitelikte ve istediğiniz renkler ve farklı özelliklerle birlikte.

Ev & Yaşam kategorimizde ise Ahşap Boyama ve Makrome Tasarımlar , Aksesuar & Takı ve 

Maketler oluşuyor. 

Aynı zamanda sitedeki bazı ürünlerimin satışına 2020 Kasım ayından beridir de 

Trendyol, Hepsiburada, Shopier ve N11 de devam ediyorum. 

Pazaryerlerindeki adım da Alisveristan olarak geçiyor :)

Takipleşmek isterseniz de instagram hesabım;


Blog instagram hesabım ise; @resimdefterimmblogspot

Yazıma değer verip okuduğunuz için teşekkür ederim...

Sevgilerimle :)


Yorumlar

  1. Hayırlı olsun. Ne güzel faaliyetler. Çeşitler bol. Organik ürünler olması güzel. Çok talep görüyor. Pandemi döneminde akıllıca bir uğraşı olmuş. Bol kazançlar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Evet ne güzel bir uğraş gerçekten, başarılar dilerim🙏 Her iki sayfanızı da ekleyeceğim Instagram 'dan, siz de takibe gelirseniz sevinirim🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, iki hesabımdan da dönüş yaptım size :) Sevgiler...

      Sil
  3. Bol satışlarımız olsun. Güzel ürünler varmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Beğenmene çok sevindim. Sevgiler...

      Sil
  4. Ne kadar güzel düşünmüşsünüz, bol satışlarınız olur umarım. Ürünlere göz atacağım ben de. :)

    YanıtlaSil
  5. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi de takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  6. Very nice. Plz share something on RESEARCH MICROSCOPE 2 also !!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder