MUM BOYALAR İLE BOYAMA GÜNLÜKLERİ - 1



Merhaba :)

Aslında bilgisayar programcıyım ve e-ticaret ile uğraşıyorum.

İncelemek isterseniz; TIKLAYIN

Boş zamanlarda ise farklı hobiler edinmeye başladım.

Bunların biri de boyalarla uğraşmak :)


Renklerin büyüsünü seviyorum.

Craft kağıdı üzerine mum boyama ile boyama ise son zamanlardaki favorim.

Biraz çiçek, biraz balık...

Resimlerimin serisini devam ettirmek istiyorum.

Instagram hesabımdan da paylaşımlara devam ediyorum.

@resimdefterimmblogspot

Sevgiler :)

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş. Böyle bir şey yapmayı çok isterdim :) Elinize,emeğinize sağlık. Harika 🌸😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum:) Karantinada kendimi keşfediyorum. Bu durumda farkında olmadığımız yönlerimizi keşfediyoruz (✿◠‿◠)

      Sil
  2. Harika görünüyor çizimler. Renklere bayıldım. Devam edin bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım diğer denemelerimi tamamlayabilirim :)))

      Sil
  3. özellikle balık harika olmuş, mum boyanın ne olduğunu öğrenmiş oldum sayenizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık için mum boya dışında farklı boya türleri de ekledim simli görüntü oluşsun diye :) Tabi resimde pek simler belli olmayabilir.

      Sil
  4. Boyamalar harika, ellerinize sağlık 👏 🙏 Ayrıca sosyal medya paylaşımlarınızda çok güzel ☺️

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir yazı, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel çalışma olmuş, elinize sağlık, çok beğendim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder