Kendi Kendine MBA: Josh Kaufman’dan iddialı bir kitap!




İşletme Koçu, Eğitim Aktivisti ve Yazar Josh Kaufman’ın oldukça dikkat çeken, uluslararası bestseller olan kitabı Kendi Kendine MBA ile tanışmam iki yıl önce gerçekleşti. Asıl düşüncem girişimcilik adına yararlı bilgiler edinebileceğim bir kitap almaktı. Çok kitap inceledim, pek çok da kitap okudum. Josh Kaufman’ın kitabının uluslararası bestseller olmasından öte kapsamlı ve samimi anlatımıyla benim için bir adım öne çıktı.

İçeriğinde üretim, satış ve pazarlamanın temel prensiplerini barındırıyor. Hem bireysel hem de takım çalışması konularını da irdeleyebiliyorsunuz.

Her ne kadar MBA programının yerini alamasa da, sağladığı faydalı bilgiler ile başucu niteliğinde. Aynı zamanda var olan bilgilerinize yenilerini ekleyerek tekrar tekrar açıp başvurabileceğiniz bir kaynak ve hızlandırılmış mini bir kursun yazıya dökülmüş hali olarak nitelendirebilirsiniz.

528 sayfa olması sizi yanıltmasın. Konularda tekrarlama söz konusu değil. Tam aksine konuların kapsamlı ve örnekli bir şekilde anlatılmasından kaynaklı. Özellikle yeni bilgiler edinmeye hevesliler için su gibi akıyor adeta.


Altı çizilecek, not almaya değer fikirler ve sözler mevcut. Sıfırdan yeni bir işin nasıl kurulacağı, var olan bir işin nasıl geliştirileceği ve iş hayatında daha başarılı kararlar alabileceğiniz konusunda ipucu bilgilerin faydası azımsanmayacak ölçüde. İş hayatındaki en sık karşılaşılan belirsizlik ve kararsızlık süreçleriyle başa çıkmak ve kişisel verimliliğinizi en yüksek düzeye çıkarmak için bir kitap arayışınız varsa bir şans vermenizi tavsiye ederim.



İster girişimci olun ister yönetici gerçek hayatta karşınıza çıkacak zorlukları aşmanıza yardım edecek bir şekilde basit ve etkili zihin modellerine ihtiyacınız varsa sizin için ek bir kaynak olabilir.

Belki de keşke daha önce tanışsaydım diyebileceğiniz bir kitap bile olabilir…

YAZIM : TIK TIK

Yorumlar

  1. merak ettiğim bir kitaptı , sepetime atayım senin bu yorumundan sonra . teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder