PENYE İPTEN ÖRGÜ ÇANTA YAPIMI







Penye ipten ilk denememi örgü çanta ile yaptım. 
10 numara şiş ve düz örgü tekniği örüp çanta kilit-zincir askı seti aldım. 
Kilidin sabit kalacak tarafinın arkasında kavrayan metalini kavrayarak tamamlamak yeterli. 
Kilidin 2.kısmı çantanın kapağınin açılma görevi goreceginden, orta üç kısma geçirerek sağlamca tutunmasini sağlamak gerekiyor. 
Çanta askısı olacak metal zinciri ise kilit ile takım şekilde aldım. Zincirin kıskaçlı tarafını hem görünümünün güzel duracağı hem de sağlam olabileceği şekilde takarak basitçe tamamlamış oldum. Metal aşkı zincirin içerisinden penye ipi geçirerek görünümünün daha tok durmasını sağladım. 
Penye ip katı bir yapıya sahip olduğundan çanta kapaklarına ağırlık vererek daha şık durması durabilmesi için penye ipten sağ ve sol taraf için 2 püskül yaptım ve onları da çantaya ilave ettim tahta boncuklarım ile... 


Son olarak da ahşap halka yardımı ile penye ipten makrome örgüsü yapmaya çalıştım. 
İster çanta süsü ya da anahtarlık olarak kullanılması için. 
Keşfettiğim ahşap ayıcık boncuk :/


Yorumlar

Yorum Gönder