MENEKŞE KOKULU HİKAYELER - ENDER HALUK DERİNCE / kitapyurdu.com HEDİYELERİ


Yazarı: 
Ender Haluk DERİNCE
Yayın Yılı: 2014
Sayfa Sayısı: 391
Yayınevi: Yakamoz Yayıncılık
Kitap Özellikleri
* Menekşe Kokulu :)

Ucu papatya keçeden ayraçlı
ooo

NOT:

Kitabın kokusu harika… Menekşe kokulu :) Çocukluğumuzdaki kokulu ödev defterlerini getiriyor akla. Aldığımda ayraç ucunda uzanan keçe papatyası da vardı. Çok şık ve albenili duruyor. Diğer alışveriş mağazalarında bu keçe ayraç yoktu. Hala kitap yurdunda keçe ayraçlı olarak satılıyor mu bilmiyorum ama ben hem ayraca hem kitabın kokusuna bayıldım J

000

Menekşe Kokulu Hikayeler 

"Menekşe Kokulu Kitap!"

Hayata Bir Bardak Çay Molası

Sevinçlerini Sakın Erteleme
Her Yemekten Sonra Şükret
Biri Seni Kucakladığında 
İlk Bırakan Sen Olma...

Okurken içinizi huzurla dolduracak, yüreğinizi ısıtacak, iyilik, sevgi, dostluk ve mutluluğu dile getiren birbirinden güzel 69 adet hikâyeden derlenen bu kitapla hayata keyifli bir mola verip kargaşadan sıkıntılardan uzaklaşacaksınız.

Sevgiyi, dünyadaki tüm kötülüklere karşı bir zırh gibi giy. Bu zırh, hiçbir silahın delemeyeceği tek kalkandır.
(Tanıtım Bülteninden)
----------------------------

Kitap yurdu'ndan

Doğum günüm dolasıyla kargom bedavaydı... !

Doğum günü olanlar kitapyurdu.com a :)

Ayrıca her kargoda kitap başına ayraç gönderiyorlardı.

Şimdide 2si bir arada Cafe crown hediyesi var :)

Bir fincan kahve içerken kitap okuma mantığıyla hareket etmiş olmalılar :))


ooo İYİ OKUMALAR ooo

Yorumlar

  1. fevkalede ötesi bir kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğendim. Şimdi de papatya kokulu hikayeler çıktı :)

      Sil
  2. Kitap çok güzel ama sanırım sorun bende :) çoğu hikayeyi daha önce okudum sıkıldım bu yüzden :)
    Ama gerçekten güzel :) Kokusu da çok güzeldiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manolya kokulusu çıkmış şimdi de :))

      Sil
    2. Aa D&R'a ilk gidişimde bakacağım hemen

      Sil
    3. Aynen bende çünkü netten duydum sadece :)

      Sil

Yorum Gönder