BEYAZ ZAMBAKLAR ÜLKESİNDE VE 10 KASIM HAKKINDA


Yazarı: Grigory PETROVİÇ
Yayın Yılı: 2012
Sayfa Sayısı: 149
Yayınevi: Şule Yayınları



Beyaz zambaklar ülkesinde adlı kitabımı yeni bitirdim. Belki hemen paylaşmaya bilirdim fakat özellikle de bugün (10 Kasım) paylaşmak istedim. Çünkü Atatürk eseri, önemi ve yol göstericiliği nedeniyle 1928 yılında  dilimize çevirtmiştir.
Atatürk kitabı okuduğunda Finlandiya'nın bu destan denilecek başarısına hayran olmuştu. Derhal kitabın Cumhuriyet okullarında bir rehber kitap olarak okutulmasını ve özellikle askeri okulların müfredatına dahil edilmesini emretti...
Çok fazla yayın evi tarafından bu kitap basılmıştır bu yüzden farklı kitap kapaklarıyla karşılaşmanızın nedeni bu olacaktır.


Harika bir kitap :) Eğitimin önemini her kavramda karşımıza çıkarıp pekiştirerek anlatıyor...
NOT
VİKİTAP a üye oldum... Vikitap da üye olan bayan blogger arkadaşlarımı beklerim... Kitap tavsiyeleri açısından yararlanmak
isterim... resimdefterimm vikitaptaki üye adım.

ARKA KAPAK


10 Kasım günü bu özel kitabı paylaşmak istedim ve sizlerinde beğeniyle okuyacağınızı düşünüyorum...

Ve son olarak da 10 Kasım vesilesiyle Mustafa Kemal Atatürk'ün ruhuna Fatiha okumak isteyenlere hatırlatma yapmak istedim...

Yorumlar

  1. Merak ettim şimdi kitap evine uğramamın vakti geldi,okumak istediğim kitapların listesi arttıkça artıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende liste yapıyorum aklımdan :) Liste azalacağına artıyor. Okuduğun kitapları paylaşırsan bende senden okunacak kitaplar konusunda faydalanırım :)

      Sil
  2. Ben de merak ettim kitabı, okunacaklar listesine girdi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder