GEÇTİĞİMİZ YIL BLOGUMDA EN SEVİLEN YAZILAR / ✿ HOŞGELDİN 2017 ✿



Merhaba :)

Öncelikle yepyeni bembeyaz bir sayfa açıyorum bloguma.

✿💘💦 Hoşgeldin 2017 💖💗

En büyük dileğim vatanımız ve bizim için en güzel yıllardan biri olması...

Mutluluk, Huzur ve Sağlık ... dolu bir yıl olsun.

Geride bıraktğımız zaman diliminde en çok hangi yazılarımı sevmişsiniz onları yayınlayacağım :)







Blogum tek bir alandan oluşmuyor. Hobi blogu olarak başladım şimdi ise her çeşit var neredeyse :))

Hobi, Kozmetik, Gezi, Psikoloji, Bilgisayar ve Mobil programlar, Sosyal medya,

Çeyiz, Kahve, Kitap, Dergi, Örgü, Ahşap ve Polyester boyama, Diziler, Sunum çeşitleri, Tarifler,

Moda, Trendler, Faydalı ve Pratik bilgiler, Alışveriş, Resim, Müzik, Keçe, Aksesuar yapımı,

Taş boyama, Cam boyama, Ebru, Etamin (Kanaviçe), Kendin yap (diy) projeleri, Pvc kaplama,

Blog tanıtımları, 90'lı yıllar yazıları, Teknoloji, Ürünler, Kişiler... vs gibi alanlarda yazılarım var :))


☕ NOT: Başlıklara tıklayarak yazılarımı detaylı okuyabilirsiniz :)



instagram sayfamda o kadar sorulmuştu ki en sonunda yapım aşamalarıyla bloguma yazdım :)

O zamanlar programın adı Aillis'di, şimdi ise Line Camera olarak değişti

fakat duman efekti yapım aşamaları aynı. 💗




Aldıklarımızı unutmamak ya da ihtiyaçlarımızı kontrollü bir şekilde almak için

kendi kendime hazırladığım çeyiz listesi sadece bu yıl değil

yayınladığım zamandan beri sevildi ve bende mutlu oldum 👫





Bu yıl en çok tıklananlardan biri oldu.

Türk kahvesi olmazsa olmazımızdır :)

Bir de Türk kahvesi için sunulan karışımları tattım. ☕




Bu yıl bir diğer merakla incelenen yazım :)

Blogumu uzun süredir takip edenler ahşap ve polyester boyamayı sevdiğimi bilirler.

İlk olarak blogumu hobi blogu olarak açmıştım ve

ilk yazım pembe ahşap boyama kutuydu.

Şimdi ise blogumu çeşitlendirdim.

Tek bir alana bağlı gitmiyorum. boş vakitlerimde hobilerime devam ediyorum...





Yine bambaşka bir konu. Huzur veren etkenleri bir arada toplayarak

tarihsel olarak yaptığım bir incelemeyi paylaştım sizlerle...

Yazım beğenildi fakat en büyük amacım fayda sağlamasıydı.

Bu tür incelemelere devam etmeyi ve öğrendiklerimi sizlerle paylaşmayı çok istiyorum :)




Gezi yazıları da yazıyorum ara sıra. Tabi eğer fotoğraflayabildiysem :)

Sizlere kendimce vatanımızdaki güzel hazineleri ve orijinal yerleri anlatmaya çalıştım :D






Şu an sadece 7 tanesini yayınlıyorum :)

✿ MUTLU GÜNLER 

8 yorum:

  1. Güzel yazı olmuş :) Bloğunuzu takipe aldım bende beklerim ❤❤

    YanıtlaSil
  2. Emeklerinin herbiri çok güzel yeni yılda da enerjin umutların bitmesin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin :) Hepimizin 2017 yılı çok güzel olsun... Vatanımızda da huzur ve mutluluk içinde yaşayalım ❤

      Sil
  3. Güzelliklerinin her daim devam etmesini dilerim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sizlerin de... :) Sevgiler

      Sil