PEÇETE DESENLERİ VE GÜZEL PEÇETE DESENLERİNİ ALABİLECEĞİNİZ YERLER (GÜNCELLENİYOR)



Merhaba,

Ahşap boyama ve cam boyama gibi el sanatları ile uğraşanlar bilir...

Farklı ve objelere güzellik katabilecekleri dekupajlar ve

desenli kağıt peçete ararlar devamlı. 

Tabii sunum severleri de unutmamak lazım.

Sunumlarına uygun tonlarda peçete kullanmayı tercih ediyorlar.

Bende arayışınıza kolaylık katmak için bu yazıyı hazırladım.

Buldukça da serinin devamını paylaşacağım :)







Saksıda lavanta temalı kağıt peçete.

Madame coco' dan bulabilirsiniz.

Şu an 1 paketi 4,90 TL. gibi




Kahve temalı kağıt peçete.

Peçetenin 4 karesinden 2 si kahve fincanları

diğer 2 karesi ise kahve çeşitlerinin yazılı ifadesi yer almakta.
Kahve teması sevenler için çok hoş.

Bizde beğenip ahşaplarımıza renk katmak için aldık.

Bu peçeteye Bim 'den ulaşabilirsiniz.

Fiyatı 2,50 TL civarı.




Gül temalı kağıt peçete.

Pembe severlerin seveceği bir peçete deseni.

İkea 'da satılmakta.




Terlik temalı kağıt peçete.

Yaz mevsimini anımsatan bir desen var şimdi de karşınızda.

Sniff markasının o güzel desenlerini görmüşsünüzdür.

Kendisi Gratis 'lerde satılmakta.

Leoparlı deseni de çok hoş.

Başka desenleri de var.







Sofia'dan mutfak temalı kağıt peçete :)

Çok şirin bir görüntüsü var bence demlik, fincan, tencere, kaşık.. vb resimler yer almakta.

Mutfak temasını kullanmak isteyen için ideal bir peçete.

Migros' tan bulabilirsiniz.




Madame Coco'da pek çok güzel kağıt peçete gördüm.
Madame Coco'dan yeşil tonlarında üzüm temalı kağıt peçete.




Madame Coco'dan sarı - mor tonları ağırlıklı sepet içinde çiçek temalı kağıt peçete.




Madame Coco'dan eskitme ve yazılı mavi -yeşil tonları ağırlıklı üzüm temalı kağıt peçete.




Madame Coco'dan rengarenk çay saati temalı kağıt peçete.

En çok da bu peçeteyi beğendim... :)




Madame Coco'dan yeşil tonlarında zeytin temalı kağıt peçete.


✿ MUTLU VE HUZURLU HAFTALAR DİLERİM


24 yorum:

  1. Teşekkürler bu aralar resmen desenli peçete arar oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde :)) arayışta olunca peçete deseni arayanları anlar oldum :)

      Sil
  2. ne de güzel olmuş, hayata güzellik katmak ne basitmiş aslında ( ya da buradan öyle göründü hiç denemediğim için)

    emeğine sağlık

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kağıt peçete diyoruz ama ne güzellikler katiyor sofralarimiza, objelerimize... :) sevgiler...

      Sil
  3. desenli peçete aşkı ben de var canım bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen =) çeyize bile koydum her yerde bulunamayan çeşitleri :D

      Sil
  4. Gül temalıyı kullandım , zarif oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) ne kadar da zarif duruyor gercekten de... Bende çok begeniyorum...
      Sevgiler.

      Sil
  5. Merhaba sevgili resim defteri Derya'nın boğundan geliyorum sanırım size iadei ziyarette çok geç kalmışım çok mahçup oldum inanın 🙈. Bloğumu izlemeye almışsınız ve ben sanırım size ulaşamamışım yoksa inanın ziyaretim çok daha önce olurdu 😊. Sizin gibi tecrübeli bir blogger dan öğreneceğim o kadar çok şey var ki. Kusuruma bakmamanızı rica ediyorum ve bundan sonra daha sık ziyaretinize gelebilmeyi umut ediyorum 😊. Çok güzel bir bloğunuz var ve peçetelere de bayıldım 😊. En çok da saksıda lavanta desenini çok beğendim emeğinize sağlık 😊. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) güzel yorumun için çok teşekkür ederim... Bende en çok saksıda lavanta desenini begendim :D Sevgilerimle...

      Sil
  6. Ben de seviyorum desenli peçeteleri... Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ay saool faydalı bilgiiii :)

    YanıtlaSil
  8. ay saool faydalı bilgiiii :)

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Faydalı olması dileğiyle, sevgiler :)

      Sil
  10. İkes ve Bimden aynı desenden elimde var...Hanımlar birbirlerine böyle değerli bilgiler vermeli paylaşmalı,teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahşap ve cam boyamalarda bazen gerekli olduğu için peçete görünce direkt desenlerine odaklanıyoruz :)) Daha buldukça paylaşımım devam edecek. Sevgiler...

      Sil
  11. merhaba canım gratis , madame coco, english home, ikea bunlar hep kurtarıcılarımız değil mi? Güle güle kullan çok şekerler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Aynen gratis , madame coco, english home, ikea gibi alışveriş mağazaları hobilerimiz için de hep kurtarıcımız oluyor :D Sevgiler...

      Sil
  12. Çıktığım her yurtdışı seyahatimde mutlaka peçete alırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Uluslararası bir koleksiyon olmuş.
      Sevgiler...

      Sil
  13. Bişey soracaktım gratiste artık sniff peçete satılıyor mu yoksa ben mi bulamıyorum haberiniz var mı

    YanıtlaSil