FARMASİ MY STYLE ÇABUK KURUYAN OJE


Merhaba,

Blogumdan çok kafa dağıtma, oyalanmaca mekanıma geldim.

Uzun zamandır kozmetik adına bir şeyler yazamamıştım.

Aslında bir çok nedeni var...

Bloga birkaç aylığa ara vermem, yoğunluk süreci ve aradığım kozmetik ürünlerini bulamamam.

Aradığım kozmetik ürünlerini bulamamaktan kastım, memnun kalmamış olmam.

Önceki postlarımda bahsettiğim gibi Farmasi işine de girdim kendimce.

Yakın çevremde almak istediğim ürünlere ulaşamıyordum.

Bu yüzden alıp, kullanıp, keşfettikçe yararlı yazıları sizlerle paylaşacağım.

Tabii bu demek olmuyor ki her zaman güzel yorumlarım olacak :)

Gördüklerimi, deneyimlediklerimi paylaşacağım...

Bugünkü konuğum ise Farmasi my style çabuk kuruyan oje.






6 ml.

Kısaca vaadedilen içerik özelliklerinden bahsetmem gerekirse;

1- Hızlı kuruyan bir formüle sahip (quikly dry)

2- Toluene, Formaldehyde, Camphor & DBP içermez.

3- Yoğun parlak bir renk verir

4- Kolay uygulanır.

Tanıtım amaçlı bilgiler bu şekilde.

***

Peki yazıların ne kadarı doğru?

Benim kullandığım farmasi my style oje bordo rengi.

Numara: 514

Aşağıdaki resimde de tırnaktaki duruşunu görebilirsiniz.


1- Tek kat sürüşte saniyeler içerisinde kuruyor.

Bir elimdeki tırnaklar bitip diğer tırnaklara geçmiştim ki

yanlışlıkla elimin değmesine rağmen hızla kuruduğu için dağılma ve bozulma gerçekleşmedi.

Yalnız ikinci kat sürüldüğünde daha hassas davranmanız gerekecek tabi.

Kalın tabaka dolayısıyla kuruma süresi uzayacaktır.

Gözlemlediğim kadarı ile tek kat yetiyor. İkinci kata gerek yok zaten :)

Tek katta çok hızlı kuruduğu gözlemledim, ikinci katta ise daha hassas davranılması gerektiğini.

İlk kat tamamen kuruduktan sonra ikinci katı sürmenizi tavsiye ederim.


2- Yoğun bir parlaklık mevcut.

Verilen bilgi deki gibi yoğun bir parlaklığı var.

Bazı ojeleri daha çok parlaması için şeffaf oje de kullanmak gerekirken

bu ojede ayrıca bir tırnak ürünü kullanmanız gerekmiyor,

yeterli parlaklığa sahip.


3- Kolay uygulanıyor.

Ayrıca bu uygulama esnasında da dalgalanma yapmıyor bu yüzden de

sadece benim gibi isteğinize bağlı 2. katı sürebiliyorsunuz.

✿✿✿

Farmasi için TIK TIK



MUTLU GÜNLER 

9 yorum:

  1. Farmasi ojeleri hiç deneyemedim hemen kuruyor olması vaadini gerçekleştirmesi çok sevindirici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar hızlı kurumasına bende şaşırdım :))

      Sil
  2. Ama tek kat sürmek de yetmiyor ki illaki ikinci kat olması gerek. :( Pastel ojeleri de tek katta hızlı kuruyor. Sanırım biraz beklemek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullanmış olduğum my style serisinin bordo renginde tek kat yetiyor :)
      Dediğim gibi 2 kat sürmek isteyen olursa eğer 1. kat tamamen kuruduktan sonra denemeli.

      Sil
  3. Ben çok seviyorum ve açıkçası kuruma hızından da tek katta verdiği renkten de çok memnun kalmıştım. Şu rengi nasıl da kışın beni al al al ! diye haykırıyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızlı kuruma hızını çok beğendim ama benim en çok beğendiğim parlaklığı oldu. Her oje de bu yönü bulamıyorum ve ayrıca cila sürmek zorunda kaldığım da oluyordu :(
      Ofis ojesi diyorum kendisine :)) çabuk kuruyor ve bir kat daha cila gerekmiyor pratik diye :)

      Sil
  4. Çok güzel bir renkmis.

    YanıtlaSil
  5. Selam arkadaşlar, bende oje ve rujlara çok düşkünüm ve sürekli araştırmalar yapıyorum. Bir site buldum ve sizlerlede paylaşmak istedim. Sitede birçok markanın makyaj malzemesi var ve aynı zamanda saç, güzellik ve iyi yaşamla ilgili ne ararsanız ister işletmelerden hizmet ve isterseniz işletmelerin kullandığı ürünleri satın alabiliyorsunuz. Göz atmanızı Tavsiye ederim sitenin adı LookinWell.com İyi akşamlar.

    YanıtlaSil