HOBİ BLOGLARI / HOBBY BLOGS *-* BLOG TAVSİYELERİ - 1




Dikiş Blogları ve Örgü Blogları başlığı ile yararlı blog tavsiyelerini yapmıştım.

Şimdi ise birden fazla da ile uğraşan hobi bloglarına geldi sıra...

Ara ara seri halinde yayınlayacağım :)

Faydalı olması dileğiyle...







1- ELİŞİ DEFTERİ - Adı üzerinde.. her çeşit elişini bulabileceğiniz harika bir blog!



✿✿✿

2- TATESAL - Her türden hobiyle içiçe çok yetenekli bir anne blogger! 

Harika yemek tarifleri de bulunmakta... En güncel bloglardan.


✿✿✿

3- ALANAY - Taş boyama, Keçe tasarımı ağırlıklı bir blog. Alanay özellikle instagramda aktif.


✿✿✿


4- ESENCAN - Keçe tasarımı ağırlıklı bir blog. Ayrıca kanaviçe modelleri de bulabilirsiniz.


✿✿✿

5- RENGARENK TATLAR - Eva bebeklere ulaşabileceğiniz çok iyi bir blog! Boyama ve yemeklerini de blogda yayınlamakta.


✿✿✿

6- MELİNED - Dikiş ağırlıklı kendin yap projeleri


✿✿✿

7- ALONENES - Keçe, Örgü, Kitap ağırlıklı kendin yap projeleri


✿✿✿

8- BAK BUNU BEN YAPTIM - Kendin yap / diy projelerini bulabileceğiniz bir blog.
Kore dizileri için bir başlığı da bulunmakta :)


✿✿✿

9- HGK GÜNLÜKLERİ - Örgü, Kanaviçe ağırlıklı kendin yap projeleri


✿✿✿


10- RENGARENK YAKAMOZ - Her telden hobiler ve kendin yap projeleri




12 yorum:

  1. Hepsi de birbirinden guzeller takip edilesi bloglar paylasim icin tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bloglar keşfetmeniz dileğiyle... Devamı gelecek...

      Sil
  2. Çok güzel düşünülmüş bir yazı olmuş.
    Öncelikle tebrik ediyorum.
    İnstagram geldi geleli bloglarımız malesef arka planda kaldı.
    Bu öneriyi çok sevdim.
    Hemen takibe alacağım.
    (alanay) Dolunay hanım etkinliğimize sponsor olmuştu harika boyama taşları ve bardak altları ile.
    Kendisini severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Daha da devamı gelecek... instagram her ne kadar güzel olsa da asıl detaylı bilgilerimiz bloglarda. Umarım dikkat çeker ve bloglar eski okuyucu kitlesini geri kazanır :) Bloglar hareketlendiği vakit bloggerlarda bir o kadar şevkle hazırlıyor yazılarını ve daha güncel faydalı bilgilere ulaşabiliyoruz...
      Dolunay Hanım'ın (alanay) ürettiklerini bende çok beğeniyorum. Ayrıca hayal gücü çok geniş, tasarımlarına yansıyor... Sevgilerimle :)

      Sil
  3. paylasiminiz icin tesekkur ederim, cok guzel bir calisma olmus, ozellikle kategorilere ayirmak cok guzel.
    Ama ben dikis arasinda soluklanmak icin farkli seyler yapiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuz beğendiğim için listeye aldım baktım ki farklı projelerde var :)) Hobi bloglarına ekledim :)

      Sil
  4. Aaaa tesekkurler o vakit. Umarim bloglarimiz unutulmaz daha aktif oluruz

    YanıtlaSil
  5. Paylaşımınız için çok teşekkür ederim sevgili blog arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  6. Paylaşımınız için çok teşekkür ederim sevgili blog arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuz çok güzel, öğretici ve ilham verici ✿✿✿ :)

      Sil
  7. Do you need free YouTube Views?
    Did you know that you can get them ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    YanıtlaSil