İZMİR KEMERALTI ANTİKACILAR ÇARŞISI - ANTIKA KAHVE FINCALARI VE ANTİKA OYUNCAKLAR





Merhabaaaa :)
Uzuuun zamandır -3 yıl kadar- blogumda hiç yazı paylaşmadığımı farkettim.
Artık tekrar kullanma kararı aldım.
Ayrıca instagram üzerinden @resimdefterimmblog olarak da ulaşabilirsiniz paylaşımlarıma. Paylaşacak çok şey birikti. Çok şey değişti. Ben yazımı İzmir Kemeraltı antikacılar çarşısından başlayacağım. Bir antikasever olarak genel olarak fiyatları çok fazla bulsam da en azından gezip onları almadan da incelemek mümkün, değil mi? :)) O zaman yolculuk başlasın.







Nostalji olan yerde eski kasetler her zaman vardır! 


Ve eski oyuncaklar... Oyuncak bebekler, uçaklar, arabalar derken tam bir nostalji vitrini oluşturmuşlar.
 Oyuncak vitrininin dışarıdan görünümü...


Eski sade oyuncak bebeklerden biri. Adeta maziye dalmış :D


Ve Barış Manço belirir... 


80 li yıllar 90 li yıllar hiçbir yıla benzemiyor. 


Şimdi de #kahvesever ler için birbirinden farklı fincanlar :) 
Antika fincanlar ile kahve içmek hijyenik gelmez bana ama dekor amaçlı kullanım olarak ise gerçekten hoş duruyor. 












Umarim kısa zamanda tekrar görüşürüz. 
Çünkü kitap yorumları, örgüler ve diğer her şey paylaşılmayı bekliyor! 



Yorumlar

  1. paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. ev eşyaları ne güzelmiş yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Özellikle antikaseverler için dikkat çekici. Eski eşyaları ben de severim...

      Sil

Yorum Gönder