İZMİR / URLA ENGİNAR FESTİVALİ'NDAN KARELER

 


Merhaba :)
Haftalar önce bulunduğum fakat detaylı görmek isteyenler için ise yeni paylaşacağım

bir gezi yazım var...

O zaman...

İzmir, Urla

🚙 Enginar festivali'ne hoşgeldiniz 🚙





Bu festivalde enginarın içinde bulunduğu herşeyi görmeniz mümkün.

Enginarlı midye dolma bile :D


Tabi el sanatlarının ve birbirinden güzel çiçeklerin olmadığı bir festival düşünülemez.

Resimlerin üzerine tıklarsanız daha büyük ve detaylı inceleyebilirsiniz.




Çiçek gibi dizilmiş enginarlar :)


Kozmetik her yerde...

Resimlerde içeriğinde enginarında bulunduğu kremler mevcut.

Enginar kremi adeta :)

Kokusu merak edip inceledim, güzeldi fakat denemedim.

Enginar reçeli yiyen oldu mu hiç?


Egeliler ve ege mutfağını sevenler bilir...

Nam-ı diğer Şevketi bostan...

Şevketi bostan en pahalı ottur.

Egeli olarak bizde yemeği et ile yapılır.









Bol bol ev yapımı yiyecekler vardı festivale eşlik eden...








El işleri de pazara renk katan güzelliklerden...

Özellikle keçe işi yoğunluktaydı.






Kısaca festivalde enginar heryerdeydi :D


Festivalden kalan tanıtım ve yol rehberleri ile magnetler.




Enginar festivali hatırası araç parfümleri...




Enginar festivalinden bu kadar :)

İleriki yazılarımdan birinde de Malgaca Pazarından bahsetmek istiyorum :)

Mutlu günler...

Yorumlar

  1. ne güzel bir festivalmiş bizde gitmiş kadar olduk. Yalnz keşke sizde blog ziyaretleri yapsanız :)

    YanıtlaSil
  2. ilk defa duydum ve hem resimlere hem yazılara büyük bir keyifle baktım
    ellerin dert görmesin

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Wow so much fun
    Love it x

    YanıtlaSil
  4. Bu güzel fotoğraflar sayesinde festivale gitmiş kadar oldum. Çok da ilginç ve güzelmiş. Teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  5. Harika bir yazı olmuş fotoğraflar da harika...
    Bu arada instagram ve buradan takipteyim. Bana da beklerim...
    birsenle.com

    YanıtlaSil
  6. Hiç sevmem ama size afiyet olsun :)

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Ayy ne kadar güzel bir festival.Enginar delisi biri olarak bayıldım.Paylaşımın için teşekkürler.

    Blogunu takibe aldım,banada beklerim😄
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. güzel paylaşımlar

    YanıtlaSil
  9. Bu yazı için teşekkür ederim harika paylaşım yapmışsınız sıkılmadan okudum. Benim tavsiyelerime göz atmak istermisin.
    Hello, you have a great blog. I'm waiting for my blog
    Gavsi Sani Sözleri

    Tek nefeste Okunan Kitaplar

    Karşılıklı Blog destekleri

    Cerazza Tumblr : Cerazza

    YanıtlaSil
  10. bloguna hoşgeldiiin. yine eskisi gibi ol madeeem :) yaaa enginar yaaa of of özellikle enginarlı bakla :) şevketi bostaaan :) kuzu etli arapsaçıııı :) oleey ege yemekleriiii :) iyimiş festival :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :)) Artık daha sık paylaşım yapacağım... Ege otları ve sebzeleri candır :)

      Sil

Yorum Gönder