SEVGİLİ ŞİRİN GÜNLÜK -4 ☕☕☕



Merhaba :)

Uzun zamandır günlüğüme anılarımı yazamadım :D








Bu arada hobi ve kitaplarımla vakit geçirdim.

Hatta bazı kitapların yorumlarını bile paylaştım. 

24 yaşında blog sayıları çok daha az iken bu güzel topluluğa katılmıştım.

Şubat ayında ise 29 yaşımla birlikte kendi ilerleme sürecimi de görmüş oldum :)

Pek çok şey keşfettim...
Bakalım şu aralar neler yapmışım.




Kendimce kitap listesi yaptım;

1- Her şeyin Başı Merkür / Ayşe Ballıbey Tanır

2-  Beynin Sırları / Pelin Çift - Sinan Canan

3- Bir Köpeğin Araştır/ Franz Kafka

4- İnsan Ne ile Yaşar / Tolstoy

5-  Kitaplar Aşkına / Asthon Lee

6- Kendine Ait Bir Oda / Virginia Woolf


Şimdiden listeme başladım umarım kitaplar güzeldir :D




Kanaviçe işlediğimi önceki yazımda belirtmiştim..

Şimdi ise baş kısmına başladım.

Kademe kademe ilerliyorum bakalım.

Işler dolayisiyla yavaş yavaş turüyor :)




Bu arada haberiniz olsun... Yeni yeni şeyler çıkmış :)))

Misal teyzemin resimdeki yuvarlak şişi gibi

Bu şiş ile boyunluk ördüğünüzde birleştirmek için 

Bu sayede dikişe gerek olmuyor...

Bir çok örgü çeşidi için bu işler kullanılmaktaymış.



Ve hayat koşuşturması devam ederken...

Mutlu günler diliyorum ☕☕☕



6 yorum:

  1. Güzel bir paylaşım olmuş
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. o şişlerle örgü puf da yapılıyor ama ben yaparken cesaret edememiştim öyle bir şey denemeye kocaman şişlerle yaptım :) kitap listesi çok iyi. Beynin sırları benim de çok merak ettiğim kitaplardan biri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç deneyemedim ama şişleri ama birleştirmek icin dikiş derdinden kurtariyor :)) En merak ettigim kitaplari aldim umarim guzel cikar hepsi :D Sevgiler...

      Sil
  3. Beynin sırları adlı kitabı oldukça merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok merak ediyorum henuz baslamadim. Okdukca yorumlarimi paylasacagim :) Sevgiler...

      Sil