KANAVİÇE FİNCAN İŞLEME



Merhaba :)

Bir kanaviçe işi ile aşama aşama buradayım :D









Şablonu yine internetten buldum.

Bir kahve sever olarak fincan teması dikkatimi çekti.





Her ne kadar rengarenk görünsede fincanım

aslında sadece 2 ayrı iplik kullandım.

İplerin biri mavi diğeri ise kırçıllı (pembe, sarı, lila, uçuk mavi) ip.

Yeni bir işe başlanır... instagramdan aşama aşama paylaşılır modu :D




Kırçıllı fincanımın mavi puantiyeleri de resimde görüldüğü gibi...

Son olarakta üzerinde görünen dumanları ile tamamladım.




Son hali...

Çerçeve ile düşündüm ama karar veremedim :))


*MUTLU GÜNLER*

Yorumlar

  1. çok tatlı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevdim.. Annem kanaviçe yapardı. Özenip denemiştim. Müthiş keyifli bir iş.. Adım adım ortaya çıkan motifi izlemek oldukça keyifli.
    Ellerinize sağlık..Çerçeveleyip mutfağa asmalı. Her kahve pişirmede eşlik eder bütün güzelliğiyle..
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, adım adım resmin tamamlandığını görmek en güzeli :) Sevgiler...

      Sil
  3. çok şeker olmuş ama renkler soft olduğu için fincan deseni net algılanmıyor gibi :/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırçıllı yerine düz renk olsaydı puantiyeleri daha belli olacaktı. Puantiyesiz başlayıp işlemeye başladıktan sonra ani karar verince rengarenk oldu :D

      Sil

Yorum Gönder