BAYAN SÜPER KAHRAMAN - ASLIHAN KOSTAK


Bugün kitap konuğum Aslıhan Kostak'tan

Bayan Süper Kahraman kitabı...



Yazarı: Aslıhan Kostak
Yayın Yılı: 2016
Sayfa Sayısı: 224
Yayınevi: Yakamoz Yayıncılık
Ek özellikleri: Kokulu cupcake şekilli kitap ayracı

Kitabın kapak sloganı ise;

Ayrılığın acısını yersek Geçer mi?
Kısaca anlatmam gerekirse;

Üniversite öğrencisi bir genç kızın aşka dair yaşadıklarını ele alıyor.

Aşkın başlaması,

başlangıçta yaşadığı derin duyguları,


ayrılık anında yaşadığı hisler 

ve sonuç olarak aşamalara ayrılmış.

Kitap kalitesi güzel, kapağı şirin ve

içinde ayrılık zamanlarına iyi gelen tatlı tarifleri var.

Kitabın başı güzel gelmişken sonları biraz sıktı.

Sanırım ayrılığı da derin anlamlar yükleyerek anlatmasından dolayı

daralmış olabilirim :D

Kasvetli dizi, kitap tercih etmiyorum...

Zaten iş yaşamı gergin bir ortam birde kasvet eklensin istemiyorum...

Okudukça paylaşmaya devam :)






✿ MUTLU VE HUZURLU HAFTALAR DİLERİM

Yorumlar

  1. Bazen büyük heyecanla aldığımız kitap sıkıcı olabiliyor. Bazen de çok beklentiyle almadığımız bir kitap bizi etkisinde bırakabiliyor.Bir kitabın -her şeyde olduğu gibi- olumlu ve olumsuz tarafları olabiliyor. Ben de blogumda kitaplara dair yazdığımda buna dikkat etmeye çalışıyorum. Güzel ve faydalı bir yazı olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrılık adına yazılan kitaplar yoruyor beni :D Başka bir kitabı bırakmak zorunda kaldım bu yüzden :) Kitabın kapağı, içerisinde yer alan şirin yazılar, süslemeler ve tatlı tarifleri tabi bir de umuda dair sözleri kitabı güzelleştiriyor...

      Sil
  2. Kasvetli kitapları ben de okuyamıyorum. Pembe kitaplar dedikleri bu aşk masalları da beni baydı artık diyebilirim. Elimde hala bi heves alıp yarım kalan iki kitabım var, hep aynı hikayeler, sıkıldım.. O yüzden farklı tarzlara geçiş yaptım ben :)

    YanıtlaSil
  3. Üniversitede benzer bir ilişki yaşadığım için iyi hissettirebilir bana. Bu tavsiye yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder