SEVGİLİ ŞİRİN GÜNLÜK -3 ☕☕☕



Merhaba,

Ocak ayını yoğunluk dolayısıyla 6 yazıyla tamamlayabildim...

Umarım Şubat ayında daha fazla yazabilirim :)

Hobi adına birkaç farklı işe başladım.

Hepside ilk denemelerim diyebilirim ve

Şubat ayında ilk defa uygulayabileceğim işler edindim kendi kendime :))

Birlikte göz atalım...



Şimdilerde kanaviçe seccade işlemeye başladım.

Deve tüyü rengi etamin kumaşı üzerine

bordo ve açık yeşil renklerinde

iplikleri kullandım.

İlk defa seccade işleyeceğim.

Önceden sehpa örtüsü ve

minik keseler işlemiştim.

Kanaviçe lavanta keseleri için TIK TIK


Baykuş işlemeli çerçevem için TIK TIK


Bu arada  etamin kumaşın kalitesi

çok önemliymiş, bunu anladım.

İşlerken etamin kumaşında tüylenme ve

ipin geçebileceği aralıklarda ise

bozulma meydana geliyor :(




Etamin kumaşınızı kaliteli almazsanız


kumaştaki bozulmalar dolayısıyla işiniz yarım

 kalabilir, boşa emek harcarsınız :(

Koyu kahve etamin kumaşı üzerine

yeşil iplikle işlenmiş olan annemin çeyizinden

Bende modeli beğendim ve benzerini

işliyorum :D


Örgü saç bandı modası türemişken bende


birkaç deneme yapmak istedim.

Arta kalan yünleri değerlendirmek için iyi fikir!

Bujiterilerde incelerseniz saç bantlarının

ortalama 5-10 TL arasında olduğunu

görebilirsiniz.

Bir tanesinde mor - pembe renk geçişleri olan

bir yün kullandım.




2. yi de örüyorum diktikten ve süsledikten sonra


blogda olacak :)

Bir diğer örgü saç bandım gri tonlarında

yine kırçıllı :)


Yeni başlayacağım işler arasında ahşap saat

yer alacak :D

Ahşap saat düzeneği ve gereçlerini aldım.

Hobisitesi.com adresinden yaptığımız

 alışverişten gayet memnun kaldım :)

Şimdilik birkaç ürününü paylaşacağım.

Yün ve ahşap bardak altlığı da yeni projeler

arasında :) Birde kartopu mezura var resimde




Hobisitesi.com adresinden edindiğim

Lifmatik 👀

Çok merak ediyordum.

Denemelerimden sonra sizlerle de resimli

açıklamalı paylaşmayı düşünüyorum.

Bakalım ortaya neler çıkacak ?





yazısı beğenilmişti.

Şimdilerde lifmatik denemeleri yaparak,

Bahsettiğim gibi

Lifmatik nasıl kullanılır? yazısı planlıyorum.

Bir de önceden ördüğüm çiçek motifli atkı için;

Çiçek motifi nasıl yapılır? diye

bir yazı oluşturmak planlarım arasında :D



Şimdilik bu kadar :)

Ellerimdeki işlem sonuçlanınca tamamlanmış hallerini de paylaşmak isterim...

✿ MUTLU HAFTALAR 

Yorumlar

  1. hepsi çook şahane gorunuyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar marifetisin. Bu tarz hobiler rahatlatıyor insanı. Ellerine sağlık ❤️

    YanıtlaSil
  3. interesting post:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel şeyler yapmışsınız, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzeller ellerine sağlık:) Ben de seccade işlemeyi düşünüyorum eğlenceli olacağa benziyor:)

    YanıtlaSil
  6. Çoook teşekkür ederim :) @bolkahveli @hikayekalplikadın @monika @turtakokuluev @mavimelodi :)
    Mutlu gunler...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Resim Defteri, ben geldim ;)
    Ellerine sağlık, elinden böyle işler gelen insanlara bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Çok teşekkür ediyorum. Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder