SEVGİLİ ŞİRİN GÜNLÜK -2 ☕☕☕




Merhaba :)

Yazımın 2. serisi ile devam ediyorum...








Soğuk ve karlı bir hafta geçirirken

herkesin defalarca paylaşımını yaptığı

bu beyaz görüntüleri eklememek olmazdı.

Kurdele nakışı için kullanılan kurdellerimiz ile

değişiklik olsun diye süslediğim eldivenlerim ve

kar hatırası.

Sizler için sıradan bir kış günü olabilir ya da

hatırası çekilmeyecek kadar sıradan bir resim ama

Bu yaşıma kadar İzmir'e bu kadar kar yağdığını ilk defa gördüm :)))

Bir daha bu şekilde yağar mı bilmem...

O yüzden bir kar hatırası resimleri çektik.

Sırf kar ile fotoğrafı olsun diye kahvemizi alıp soğuttuk bile :D

Kardan adam yapamadan ofise dönsek de hevesimizi aldık :))

Çıkışımızda karlar erimişti bile :/

Adımlarım ile kar görüntülerini sonlandırırken

günlüğümün diğer konularına geçiyorum :)







Bu hafta yarım kalan işlerimi tamamladım sonunda :)

Bir bere, bir de boyunluk tamamlandı.

Aynı zamanda ilk defa aparat ile bere örmüş oldum...

Blogumdaki önceki yazılarımdan detaylı inceleyebilirsiniz.


☕ BERE / BOYUNLUK ÖRME APARATI NASIL KULLANILIR?


İki yarım iş bitince yeni bir örgüye yelken açtım.

Simli beyaz bir yeleğe başlayacağım bakalım :D

Diğer 2 kırçıllı yün de annemden.

Kırçıllı yünlerimin biri ile bere ördüm bitti bile...

Blogdaki yazılarımdan ulaşabilirsiniz.






Şimdilerde ise anneme bere başladım.

Nako' nun  spaghetti serisinden siyah rengi aldım.

Kalın olduğu için örgü aparatında biraz zorluyor :/

Bitince paylaşacağım bakalım sonuç ne olacak...






Kahve keyfimiz ile yazımı sonlandırmadan önce

Nil'in "Niltemenni" videosu ile sizi başbaşa bırakıyorum









✿ MUTLU HAFTALAR 



10 yorum:

  1. güle güle kullan, çok şık olmuşlar....

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. ohhh mis gibi olmuş birde kahve tamam bu iş :)

    YanıtlaSil
  3. great post:) have a nice day!
    http://www.swiatwkolorzeblondcom/

    YanıtlaSil
  4. ne güzel sıcacık detaylar :) yeni yazıma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tabi ki... Sevgiler :)

      Sil
  5. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim takibime aldım, herşey çok güzel iyi günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, blogunuzu takipteymişim :)

      Sil