HANGİMİZ SEVMEDİK ? / YELİZ KUVANCI, SELEN SOYDER, FUNDA BOSTANLIK, PELİN ERMİŞ KİMDİR?


Merhaba!

Not: Değişen bu diziye bir güncelleme yapmam gerekiyor diye düşündüm :)

Eski resimlerin bir kısmını silmedim..

 Hem yeni hem de eski dizi de emeği geçen yer alıyor...

Hazır geçen gün bir dizi yorumu yaptım

bir dizi daha eklemeliyim resim defterime :)

Bugün Yeşilçam yıllarını yaşayacağınız samimi bir dizi ile buradayım...

Adı: Hangimiz Sevmedik?

Aynı zaman da merak edilen birkaç oyuncusu hakkında da bilgiye ulaşabileceksiniz.

O zaman diziyi incelemeye alalım.



💕💕💕










Videoyu izlemenizi tavsiye ederim :)

Dizi bölümleri ile çekilmiş bir klip.

💕💕💕


Hangimiz Sevmedik? dizisi ne zaman diye sorarsanız;

Pazartesi günü yayınlanmakta ve TRT-1'de.

💕💕💕




💕💕💕


Hangimiz Sevmedik dizisi oyuncularının bir kısmı;
Gül Onat, Altan Erkekli, Yeliz Kuvancı, 
Can Yaman, Cengiz Bozkurt, Mehtap Bayri

Bülent Şakrak, Pelin Ermiş, Funda Bostanlık, Batuhan Uçar

Berfu Öngören, Selma Kutluğ...


💕💕💕




💕💕💕


Bu arada her dizide olduğu gibi bu dizide de merak edilen isimler var...

Ben en merak edilen 3 ismi yazmak istiyorum.

Artık 4 oldu sayı eski ve yeni Itır olarak ayırdım :)

💕💕💕





- Güncel Bilgi -


Hangimiz Sevmedik Yeni Itır kim derseniz;

Bu isim Yeliz Kuvancı...

 28 Şubat 1987 doğumlu, Balık burcu.
 Beykent Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Oyunculuk Bölümü mezunu.
Çıkışını 2010'da, Öyle Bir Geçer Zaman ki'de canlandırdığı 
İnci
 adındaki müzik öğretmeni karakteriyle yaptı.2011-2012 sezonunda Seni Bana Yazmışlar adlı komedi dizisinde yer aldı.

Ardından 
 Böyle Bitmesin adlı dizide rol aldı.
 Kocamın Ailesi dizisinde Güneş karakterini canlandırdı.




Hangimiz Sevmedik  Eski Itır kim derseniz;

Bu isim Selen Soyder...

26 Aralık 1986 doğumlu, Oğlak burcu.İstanbul Bilgi Üniversitesi Tarih Bölümünde okumuştur.

Aslında pek çok kişi kendisini tanıyor.

Fakat vikipedi kaynaklı yazıda pek başarısı olduğunu okuyacağız...

2006 yılında 
Miss Model Of Turkey yarışmasında Türkiye'nin en iyi modeli seçildi

ve 
Miss Bikini Of The Universe yarışmasında Çin Halk Cumhuriyeti' nde Türkiye' yi temsil etti.

Yarışmada 1. olan Selen Soyder, Türkiye'ye "En iyi milli kostüm ödülü"nü de getirdi.

Kazandığı yarışmada Kızıl Kraliçe unvanını aldı. Aldığı bu unvan dünyada bir

ilkti. 
2007 yılında Star TV'nin düzenlediği ve 1200 kişinin başvurduğu Türkiye Güzellik Yarışması 

Miss Turkey'de Türkiye Güzeli seçildi.

2007 yılında 
Vakko'nun modeli olmuştur.

Bir süre 
Star TV Ana haber'de staj yapmaya başladı.
Yine Star Tv 'de kısa bir süre haber sundu ve daha sonra dizi için kanaldan ayrıldı.

2010 yılında FOX TV'de yayınlanan Yer Gök Aşk dizisinde başrolde oynamıştır,

canlandırdıgı Toprak karakteriyle 
Lale Devri
 isimli diziye geçerek

Türk dizi tarihinde bir ilki gerçekleştirmiştir.

2013 yılında adına bir dergi açılmıştır.

Selenist dergisiyle adına ilk dergi açılan insan olarak tarihe geçmiştir.

2014 eylül ayında Star Tv de yayınlanan Reaksiyon isimli dizide

Dr. Zeynep karakteriyle İbrahim Çelikkol ile başrolde oynamıştır.
 

Şu an ise 
Hangimiz Sevmedik dizisinde Itır isimli karakteri canlandırmakta.

Kısa bilgiler halinde yazıyorum ama pek çok özellik olunca yazı da uzamış oldu :D


💕💕💕


 Hangimiz Sevmedik Sevda kim derseniz;

Bu isim Funda Bostanlık.

18 Temmuz 1987 doğumlu, Yengeç burcu.
Almanya’da Konservatuvar Oyunculuk Bölümünden mezun.

💕💕💕



💕💕💕


 Hangimiz Sevmedik Emel kim derseniz;

Bu isim Pelin Ermiş

20 Ağustos 1982 doğumlu, Aslan burcu.


💕💕💕



✿ MUTLU HAFTALAR 

10 yorum:

  1. saooool taam bi bakıyiim :)

    YanıtlaSil
  2. Kiralık Aşk haricinde dizi izlemiyorum ama bir dizi izlemek isteyen olur ise şayet eksiksiz bir tanıtım-bilgi aktarımı yapmışsın

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ya ben hicbir diziye odaklanamiyorum artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o durum bende de var. Iki dizi var izledigim sadece...

      Sil
  4. İnan resim defterim böyle bir diziden şimdi haberdar oldum merak ettim pazartesi unutmazsam bir göz atarım.

    YanıtlaSil
  5. Gül Onat çok sevdiğim bir karakter oyuncusu,hakkıyla yapıyor işini...Mehtap Bayrı da çok samimi içimizden biri gibi,onunda oyunculuğu 10 numara,yeni oyuncuları pek tanımıyorum 1 kere izledim bu diziyide pek fazla fikrim yok hakkında ama neşeli bir dizi sanırım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap bayri'nin oyunculuğunu bende çok beğeniyorum. Dizide Cengiz Bozkurt ile iyi bir ikili oldular :)

      Sil