GÜLÜMSE YETER DİZİSİ / ASLI BEKİROĞLU KİMDİR? - SERAY KAYA KİMDİR?



Merhaba!

Bugün bir farklılık yapıp dizi yorumu yapmalıyım dedim...

Blogumda detaylı bir dizi yorumu yapmamıştım hiç.

Gülümse yeter dizisine yorum yapma gereksini mi duydum!

Neden mi?









Belirttiğim gibi Blogumda detaylı bir dizi yorumu yapmamıştım hiç

fakat 
Gülümse yeter dizisini yorumlamak istedim.

Çünkü çok doğal ve samimi bir dizi.

Mafya yok, kavga yok!

Çok nadir bulunan bir özellik bu :D

Oyuncuları da özenle seçilmiş.

Başrol Erdal Özyağcılar'da



Diğer oyuncular;

Erdal Özyağcılar, Aslı Bekiroğlu, Yılmaz Kunt, Sermet Yeşil, Erkan Sever, Seray Kaya,

Evrim Doğan, Uğur Kurul, Aslı Altaylar ve Pamir Pekin



Gülümse yeter dizisi ne zaman diye sorarsanız;

Salı günü yayınlanmakta ve Show Tv'de.

💕💕💕


Bu arada her dizide olduğu gibi bu dizide de merak edilen isimler var...

Ben en merak edilen 2 ismi yazmak istiyorum.


Gülümse yeter Yasemin kim derseniz;

Bu isim Aslı Bekiroğlu.

Aslı Bekiroğlu, 16.11.1995 doğumlu, Akrep burcu.

Bahçeşehir Üniversitesi Beslenme ve Diyet Bölümünü okumaktadır.

Vine fenomeni ile tüm Türkiye'ye kendini tanıtmıştır.

💕💕💕



Gülümse yeter Gül kim derseniz;

Bu isim Seray Kaya.

Seray Kaya ise 4 Şubat 1991 doğumlu. Kova burcu.

Sadri Alışık Kültür Merkezinde Tiyatro eğitimi almıştır.

2012 yılında Huzur Sokağı dizisi ile kariyerine adım atmıştır.


✿ MUTLU GÜNLER 


2 yorum: