FARMASİ SKINTRENDS GÜNDÜZ KREMİ / NEMLENDİRİCİ TERCİHİM


Merhaba :)

Bugünkü konuğum Farmasi Skintrends Gündüz Kremi

Birlikte inceleyelim...










Ürün 50 ml.


Kısaca vaadedilen ve içerik

özelliklerinden bahsetmem gerekirse;
1- Uygulandığı andan itibaren cildinizi hızla nemlendirir.
2- Günlük nem ihtiyacınızı karşılar

3- 
Acai etkisinin antioksidan özelliği bulunuyor.

4- 
SPF 15 syesinde cildinizi tüm gün boyunca serbest radikallere karşı korur.

Not 1: Kullanım bilgilerine ürün ambalajından ulaşabilirsiniz.

Not 2: Göz ve göz çevrenize kullanmayın.
















--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sitesinde yazılanlar;


Cilt bakımının en önemli ve 3. adımıdır. SkinTrends jel ve tonik ile temizlenmiş cildinize, 

Normal Cilt tipleri için özel olarak geliştirilmiş Farmasi SkinTrends Hydrating (Nemlendirici) 

Gündüz Kremi’ni uyguladığınızda cildiniz hızla nemlenerek yeni güne hazırlanır. 

Yağlı bir his bırakmadan, cildinizin günlük nem ihtiyacını karşılar. 

İçeriğinde bulunan Acai Etkisi ile cildinize kusursuz bir bakım sunar.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------





Benim ürün hakkındaki yorumlarım;

Ben gayet memnun kaldım.

Farmasi Skintrends Gündüz Kremi'ne

kadar birkaç ürün daha kullandım.

Bazıları cildimi daha da kuruttu.

Bir kısmınında kokusu kötüydü.

Vaaddettikleri gibi uygulandığı andan

itibaren cildimi hızla nemlendirdi.

Gün içinde henüz bir kuruluk belirtisi

olmadı.

Şu an kullanmaya devam ediyorum.

Eğer memnun kalmaya devam edersem

tekrar alınabilir bir ürün.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kremin üzerinde Açai teknolojisi yazmakta. Bu konuya değinmek istiyorum.

http://www.farmasibayilik.com 'dan edindiğim bilgiyle alıntı yapıyorum;
Acai Teknolojisi: Güney Amerika'nın yağmur ormanlarında yetişen Acai Berry'nin yüksek antioksidan özelliğinden ilham alan Avrupalı bilim adamları son teknolojileri kullanarak Acai Berry meyvesinden çok özel bir aktif geliştirdiler. Phyto-Biotics Acai Teknolojisi adıyla bu aktifi çok özel ve zengin içeriklerle donatıp kapsüle ettiler.
Farmasi Ar-Ge ekibimiz de yaptıkları iş birliği ile bu teknolojiyi yeni SkinTrends ürünlerimizde temel teknolojimiz olarak kullandı. SkinTrends ürünlerinde fark yaratan Acai Etkisi (Acai Impact) bu teknolojinin sağladığı çok güçlü bir etkidir. Acai Etkisi hücre metabolizma hızını arttırdığı için cilt hücrelerinin onarımını da hızlandırıyor ve hücrelerde maksimum koruma gerçekleşmesine ve yenilenme sağlanmasına yardımcı oluyor.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
✿✿✿

Farmasi için TIK TIK

✿ MUTLU HAFTALAR 



Yorumlar

  1. benimde cilt tipime uygun duruyor, fırsatım olduğunda denemek isterim... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 haftadır tesiri iyi yönde bakalım :D Sevgiler :)

      Sil
  2. bu markayı seviyorum bende maskarasını kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet :) yeninalacagim maskara icin farmasiyi denemeyi düşünüyorum, hazir almak istedigim maskara indirimdeyken... Sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder