2016 YILI FAVORİLERİ - KAHVE YANI TAVSİYELERİM / FAVORİLERİM / KEŞİFLERİM



Merhaba!

Bir önceki yazımda belirtmiştim ki;

"İnstagram' daki resimlerimin tamamında neredeyse kahve var :)

Bu kadar kahve sevince ve bu denli tüketince dedim ki;

"ürün tavsiyelerimi, favorilerimi ve keşiflerimi kahvemin yanında paylaşmalıyım"

Tek tek paylaşmak yerine toplu bir şekilde ve aylık dilimlerde paylaşmayı tercih ettim."

Bu ay Aralık ayını yazacaktım ki 2016 yılını yazmak istedim :D

Kasım ayı favorileri için TIK TIK

İlk favorim kahve bu arada belirteyim :D

Bazı resimler kendi çekimim değil.

Telefonum hala serviste, direk resimleri üzerinden yorum yaptım :(

Devamını yazdım, umarım faydası olur...

Bir dee 7 yıl öncesini paylaşacağım sizlerle :D

Şimdiden keyifli okumalar :)








✿✿✿

1- Yaşayan Kolyeler

Bu yıl favorilerim arasında yaşayan kolye

modası var. Bujiterilerde bulabilirsiniz.

Detaylı yazım da var;


2- Farmasi argan oil el kremi

El kremlerini çok seviyorum, krem sürdükten

sonra hemen işime dönmem lazım fakat vıcık

yağlı sürmüş olduğum kremler ile vaktinizin

çalınmasından şikayetçiyim diyorsanız

deneyebilirsiniz. Artı özellikleri de mevcut.

Detaylı yazım; TIK TIK



3- 
Rituel de Beaute Burun Bandı

Bir çok burun bandı denemesinden sonra

en memnun kaldığım, uygun fiyatlı ve içeriğinde

paraben ile  alkol barındırmayan bir ürün.

Ürün Bim marketlerinde bulunmakta.

Detaylı kullanımına dair bilgilere pakedinin

arkasından ulaşabilirsiniz.



4- 15x Magnifying Mirror:

Favoriniz olabilecek niteliğinde bir ayna.

En ufak noktayı bile görmeyi sağlıyor. 

Arkasındaki 2 adet yapışan ek sayesinde eller

serbest 
kullanıma sahip. Özellikle kaş alımına

uygun. 
Net görüntü için aynayı çok yakından

tutmak gerekiyor.



5- Farmasi my style çabuk kuruyan oje


Adı üzerinde hızlı kuruma özelliğine sahip. 

Toluene
, Formaldehyde, Camphor DBP

içermiyormuş. 
Yoğun parlak bir renk veriyor.

Detaylı yazım; TIK TIK



6- VPW Temizleme Sıvısı

Severek kullandığım bir set.

Media Markt, Teknosa ve Vatan bilgisayar

gibi elektronik marketlerden ulaşabilirsiniz.

Ben hangisinden aldım hatırlamıyorum :D

Detaylı ve aşamalı kullanımı için;

TIK TIK





7- Gratis Makyaj Çantası (Şeffaf çantalar)

Gratis'ten makyaj çantası olarak aldım,

kalem kutum oldu :D Bu yıl çok sevdim...

Öğrencilerin favorisi olabilir!


8- Gül temalı Bardak


Bu bardaklar bana 70'li yılları anımsatıyor.

Metro marketten bulmuştum.

Birkaç çeşidi daha bulunmakta.

Temalı bardaklar her zaman favori...


Bu türden bardakları sevenler inceleyebilirler.

 9- Choker 

Choker Türkçe çevirisi
 ile

"Boyuna sımsıkı takılan gerdanlık"

olarak yer almakta.

90'lı yılların vazgeçilmeziydi.

Detaylı yazı için;

TIK TIK

 10-Kadife
Kadife modası meğer tüm mağazaları etkisi

altına almış bile...

Kadife kumaşından tasarlanan modelleri

es geçmemeliyim dedim. Detaylı yazı için;

TIK TIK





Şimdi gelelim 2010 Ocak ayı ve civarı yıllara :D

Henüz blog açmamış, açarsam diye resim biriktiren kız :)

Hep yeni resimleri paylaştım ama bu resimleri değil...

Yaklaşık 7 yıl önce...




O zamanlar telefonlar bu kadar ışığa göre profesyonel çekimler yapmıyordu...

Blogların sayıları azdı. Severek takip ederdim.

Şahsa özel resim paylaşanlar daha çok dikkatimi çekerdi.

2007 yılı ve çevresinde en çok irem kızın blogunu beğenirdim

Şimdilerde bir blogu var mı bilmiyorum :(

2010 yılı ve çevresinde ise kelebek gibi blogunu takip ederdim :)





Yine yeniden abur cubur keşiflerinde ben :)




O zamanlarda da öğrenciydim :D

Açık öğretimde sınavlara çalışma modu...

O zamanlar sadece Mayıs ayında sınav vardı.

2010 yılı işletme intibak öğrencisi ben...




Çocukluk anılarımı barındırdığım albümüm.

Hiç unutmam 2005 yılı civarında Bim bizim oralarda yeni açılmıştı.

Aktüel ürün günlerinden birinde almıştım bu fotoğraf albümünü.

Sticker hastası olduğum için üzerini sticker doldurmuşum :D

2005 yıllarında albümler daha değerliydi.




Neden ve ne amaçla çektiğimi bilmediğim bir resim :D

2010 yılından...




Son eski resimim ile yazımı sonlandırıyorum :)

✿ MUTLU GÜNLER 



Yorumlar

  1. bir kahve severe de benim sanırım farmasi argan yağlı kremi bende severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder