LEOPAR DESENLİ MODELLER / LEOPARD PRİNT MODELS



Merhaba :)

Bugün yazında giyilmesine rağmen kışın bir çok bayanın vazgeçilmezi olan

Leopar desenden bahsedeceğim.

Kış gelince bir leopar esintisi başlıyor gardroplarda...

Bu esintinin öernek modellerini inceleyelim birlikte.

Ayrıca modası yıllar göre değişmiyor, yani yakıştırabilene her yıl moda!








Leopar deseni en çok da kaban ve pelerin tarzı modellerde tercih ediliyor.

Bakınız Katy Perry leopar desenli pelerini ve Taylor swift leopar desenli kabanı.


Britney'in de arasında bulunduğu modellere devam ediyorum.

 


 


Katy Perry' den Avril'e pek çok kişinin tercihi leopar kaban ve pelerinleri inceledik.

Şimdi sıra leopar desenli ceketler...

Jennifer Lopez ve Selena gomez ile başlıyoruz leoparseverler :)

 


 

Bu arada Christina Aguilera'dan 90'lı yıllar leopar izlerini takip ederken,

Avril lavigne üzerinde rengarenk leopar desenlerini görüyoruz :)


İlk resimde ise Rihanna üzerindeki cekette otantik bir hava görüyoruz ki 

dikişseverler ve kendin yap (diy) projelerini araştıranlar için güzel bir örnek ;)


Avril giyince leopar desenini spor giyime de ne kadar uygun olabileceğini görüyoruz.

Aşağıdaki ilk resimde de benzer görünüm Rihannada da mevcut :)

 


Ya peki leopar yağmurluğa ne dersiniz? 



Leopar desenli bluzler Britney ve Katty'den.

  

 

3 ayrı leopar elbise modeli

Katy Perry ve Gwen Stefany'den.

2.resimdeki Katy Perry üzerindeki kırmızı leopar deseni de renkli leopar sevenlere gelsin...




Her ne kadar pantolonda leopar desenini kullanmak bana abartılı gelse de

örnek için sizlerle paylaşıyorum.

Leopar pantolon Rihanna'dan

Leopar pantolon - ceket - bluz üçlüsü Gwen Stefany'den




Leopar deseni denilince sonbahar ve kış mevsiminin olmazsa olmazı

Leopar şallar!

Shakira ve Gwen bu yolu izleyenlerden sadece ikisi.



Leopar örgü bereyi de görmüşken atlayamazdım!




MUTLU GÜNLER

Yorumlar

  1. ben kendime nedense çok yakıştıramıyorum ama :( Leopar örgü bereyi ama çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar çok sevilse de benim çok fazla tercih ettiğim bir model değil leopar. Bende berede beğendim ve şallarda... :)

      Sil
  2. Hepsine bayıldım :) leopar detayını çok sevenlerdenim ben de:)

    YanıtlaSil
  3. Çok kullanmasamda beğendiğim bir desendir.Emeğine sağlık canım her karedeki model çok şık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Dikiş için de pek çok örneği kapsıyor modeller :)

      Sil
  4. Hem çok seksi hem kullanımı zor ama seviyorum leoparı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanırken çok fazla aşırıya kaçmamak gerekiyor. Bir resimde bluz, ceket ve pantolon hepsi leopar fazlasıyla itici durabiliyor :(

      Sil

Yorum Gönder