HOBİ BLOGLARI / HOBBY BLOGS *-* BLOG TAVSİYELERİ - 3 &YABANCI HOBİ BLOGLARI


Merhaba !

Önceki postlarımda; Dikiş Blogları ve Örgü Blogları başlığı ile

yararlı blog tavsiyelerini yapmıştım. 

Ardından keyifle takip edeceğiniz ve faydalı bilgiler edinebileceğiniz
çeşit çeşit hobi bloglarının 1. ve 2. serisini yazdım.

1. serisi için TIK TIK

2. serisi için TIK TIK

Bundan sonra ki serilerde dikiş - örgü blogları olarak ayırmadan

karma olarak yayınlayacağımı da paylaşmıştım sizlerle.

Not: Bu arada instagramdan takip etmek isterseniz TIK TIK.

*Telefonumdaki arızadan dolayı instagramda şu sıralar paylaşım yapamamaktayım.

✿✿✿

Şu aralar kendimden bahsetmem gerekir ise;

Özellikle bu aralar bol kitap okumaktayım. 

Biten kitaplarımın yorumları yakında blogda olacak.

Birkaç ipucu da vereyim biri yeni çıkan bir kokulu kitap :)

Diğeri pek çok kişinin merak ettiği bir kitap olan

"Kendine ait bir oda"

Diğer 2 kitap Halil Cibran eserleri.

Ve sonuncusu ise çok farklı ve merak uyandıracak bir kitap...

Zeka oyunu da var listemde. Su doku severleri de düşündüm :)

Bakalım merak ettiğiniz kitaplar da var mı arasında :)

✿✿✿

Bir de Farmasi danışmanlık işine de girdim :)))

Daha çok yeni Cumartesi başladım...

 ilk siparişimi ise Pazar günü yani bugün verdim.  

Ürün yorumlarımda kullandıkça burada olacak.

Özellikle numuneler de sipariş verdim ki yeni faydalı ürünler keşfedelim diye.

Takipte kalın!

:)

✿✿✿

Son olarak klişe görülse de doğru olan bir cümle ile bitiriyorum cümlelerimi.

Ardından hemen blog listesine ulaşacaksınız.

Her sosyal medya hesabında bu kadar detaylı bilgiler ve tek bir yazıda bu kadar görsele 

ulaşabilmeniz imkansız...

Bloglara sahip çıkalım, Biz bloggerlarda elimizden geldiğince blogları güncel tutalım.

Faydalı olması dileğiyle...







1- SHELBY FASHION


✿✿✿

2-  CRAFT A DREAM 


✿✿✿

3- CAFE MOLA


✿✿✿

4- SAHİLDEKİ EV


✿✿✿

5- ŞEBNEMLE DİKİŞ


✿✿✿

6- KEYFİM MİNYATÜR


✿✿✿

7- SEBUŞLA İŞLER GÜÇLER


✿✿✿

8- MOR İNCİR


✿✿✿

9- NİHAL ERPEDEN


✿✿✿

10- BEN İYİSİMİ


✿✿✿

11- ÖZGÜN TASARIM


✿✿✿

12- GÖZDENİN EVİNDEN


✿✿✿

13- FECİR'İN ATÖLYESİ


✿✿✿

14- ELİFCE DIY DIY


✿✿✿

15- BÜŞRA'NIN HOBİLERİ


✿✿✿




YABANCI HOBİ BLOGLARI

1- SANDRA CROCHE


✿✿✿

2- LINDEVROUW'S WEB


✿✿✿

3- MANO LAIKAS


✿✿✿

4- CROCHETEMODA


✿✿✿

5- MI PEQUENA EVASION




MUTLU GÜNLER :)

7 yorum:

  1. İçlerinde benim de takip ettiğim bloglar var çok güzel seçimler yapmışsınız. Bilmediğim blogları da gezeceğim, bloglara destek vererek duyarlılığınızı göstermeniz çok güzel. Teşekkür ederim :)
    Benim de çok beğenerek takip ettiğim iki tane hobi blogunu paylaşmak isterim izninizle
    www.sarahhearts.com
    www.studiodiy.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bende hemen yazdığın blogları ziyarete gidiyorum...
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Genis bir zamanimda hepsine bakacağım ❤

    YanıtlaSil
  3. Bloğunu güncel tutamayanlardan olunca böyle geç kalınır işte . Önce özür sonra teşekkürler arkadaşım. Listede takip ettiklerim var diğerlerini sizin sayenizde tanıyacağım , sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu blog yazilarimizi okumak dilegiyle :) sevgiler...

      Sil
  4. Do you need free Facebook Followers & Likes?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FREE by using Like 4 Like?

    YanıtlaSil