BLOGUM 4 YAŞINDA ✿



✿ BLOGUM 4 YAŞINDA 




26 KASIM 2012 de başlamıştım blog hayatıma.
Veee yarın 4 yaşında blogum...
Yarın ki sınavım dolayısıyla bugünden yazmak istedim :D

ŞUANA KADAR;

791,189 KEZ TIKLANMIŞIM

125 FARKLI ÜLKE BAKMIŞ BLOGUMA

1281 BLOG ARKADAŞIM OLDU :)


 ✿ En Fazla Tıklanan 5 Postum; 






✿ Yukarıdakiler Dışında Popüler Yayınlardan Seçme Top 15 :))







8- SERAMİK BOYAMA BARDAK ALTLIKLARIM








✿ 
1.YIL KUTLAMAM İÇİN TIK TIK

✿ 2.YIL KUTLAMAM İÇİN TIK TIK

✿ 
3.YIL KUTLAMAM İÇİN TIK TIK


✿ MUTLU GÜNLER 

Yorumlar

  1. tebrik ederim insan bunun sonucunu görünce mutlu oluyor. iyi ki başlamışım diyor maşallah daha nice senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, iyi ki başlamışım :) Nice yıllarda hep birlikte yazarız umarım...
      Sevgiler...

      Sil
  2. canım nice güzel paylaşımların olacağı senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :D Hepimiz için...
      Bu arada Güncel Blog Listeme blogunu kaydediyorum nedense en alta gidiyor güncel saati paylaşmıyor :(
      Sevgiler :)

      Sil
    2. canım teşekkürler :) kocaman öpüldün ...

      Sil
  3. ne kadar güzel bir şey :) nice nice 4 yıllara diyelim. Emeğinin karşılığını almak da ayrı bi mutluluk olsa gerek tebrikler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) blog sayesinde sizleri tanımak ve bilgi alışverişi yapmak güzel...
      Sevgiler :)

      Sil
  4. daha upuzun seneler yazılarını görmek dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Nice uzun yıllar kaleminiz bitmesin... instagramdan da takip ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Şu aralar instagram kullanamıyorum telefonum serviste :(
      İnstagrama girince ekleyeceğim hemen :)
      Sevgiler...

      Sil
  6. Tebrik ederim daha güzel senelere hep beraber diyorum :))

    YanıtlaSil
  7. ne mutlu tebrik ederim :) ben de 2 yıllık oldum :D hatta 3. yıla az kaldı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D hepimiz için nice güzel yazılara...

      Sil
  8. nice başarılı uzun yıllara her şey gönlünce olsun cnm...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim :D
      Sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder