✿ MUTLULUK VEREN DERGİLER - 2 ✿




Merhaba :)

Bugün tekrar dergi konusuna değinmek istedim...

Gözlemlediğimizde pek çok çeşit dergi var demiştim...

Hatta 1. seriyi birlikte gözlemledik :)

1. seri dikiş ve hobiseverlere yönelikti. 

Şimdi ise bambaşka bir içeriğe sahip, enerji dolu bir dergi var karşımızda...

Dediğim gibi bazı dergiler adeta mutluluk saçıyor ve huzur veriyor ✿

Bende zevkle okuyup, sayfalarını karıştıracağınız birkaç dergiyi 

Farklı postlarda tek tek özetle anlatacağım

*

Sayfalarında mutluluk saçan bu dergiler hangileriymiş bakalım...



Bu dergi de sporseverlere, hayatı kendine özen göstererek yaşamayı sevenlere

gelsin o zaman



FORMSANTE DERGİSİ:

Neden Formsante dergisi derseniz, en başta motive ediyor,


sayfalarında yeni bilgiler öğrenmeyi sağlayan konuları var.

Sağlık, Spor, Egzersiz, Beslenme, Güzellik, Bakım, Röportaj, Stil

gibi merak edilen konu başlıkları yer almaktadır.

Yeni çıkan ürünleri ve farklı formda kalma tekniklerini takip edebiliyorsunuz.

Tabi bazı egzersizler ya da ürünlerin doktorunuzun kontrolünde olmasında yanayım :)



Her ay farklı bir ek (hediye) ile karşımıza çıkıyor.

Benim resimlerimde örnek olarak;

Bir dergim de serinleten sağlıklı içecekler tarifi (50 adet kart)

Bir diğer dergim de ise Hafif & Serin Lezzetler (50 Tarif)

hediyeleri bulunmaktaydı.

Bu arada web sitesini incelemek isterseniz www.formsante.com.tr



Formunu korumak isteyenlerin tercihiyle 

mutluluk veren dergiler serimin 2.sini de sonlandırıyorum :))

Serimin bir önceki yazısı için TIKLAYINIZ.

✿✿✿ MUTLU GÜNLER :) ✿✿✿

3 yorum:

  1. Kızım (16) hoşumuza gidecek dergi bulalım dedi, araştıracaktım derkeen sizin bu yazıya denk geldim.

    Vallahi kılçıksız balık gibi şahane bişi oldu bu :-)

    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızınız ile mutlu okumalar ✿ mutluluk veren dergiler serim devam edecek :)
      ✿ Sevgiler ✿

      Sil
  2. Devamını okudum, daha farklı bilgiler aldım, tekrar teşekkürler!

    YanıtlaSil