DİKİŞ BLOGLARI / SEWİNG BLOGS



Son yıllarda el emeği ürünlerin değeri arttı, el yapımı ürünlerin kıymeti daha çok bilinmeye başlandı.

Bazı insanlar el emeklerine ağız burun kıvırırken birden kendilerini pahalı mağazada yüksek fiyatlarda el emeği ürünler alırken buldu :)))

Çünkü moda! kavramı onları küçümsedikleri değerlerle yüzleştirdi 

Şuan ki durum itibariyle ise bloggerlar ve yıllardır üretenler mağazadaki ürünlerden 

çok daha zevkli ve detaylı el yapımı ürünler çıkarmakta.

Bende evde kendimce bir şeyler üretip hobi bloglarını takip ediyorum.

Dikiş blogları, Ahşap boyama blogları, Kanaviçe (etaminişi) blogları

Örgü blogları, Kurdele nakışı blogları, Boyama blogları (taş boyama, cam boyama, seramik)

Şimdilik "dikiş blogları" başlığı altında en beğendiklerimi ve

sizlere da faydası olabilecek blogları paylaşacağım.

Eğer bir dikiş bloguna sahipseniz ya da bildiğiniz öğretici bir dikiş blogu var ise

yorumda yazabilirsiniz.

Hep birlikte faydalanalım :)






✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿


Alfabetik sırayla bana göre en iyi bilgileri alabileceğiniz harika 12 Dikiş Blogu:

( Bloglarını incelemek isterseniz tıklayınız)


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿



BY ANTİGONE

byantigone.blogspot.com.tr

✿✿✿



BY HANDE ERDEDE


✿✿✿


DİKİŞ DÜNYAM


✿✿✿


DİKTİKLERİM


✿✿✿


DİKTİM DİKTİM GİYDİM

diktimdiktimgiydim.blogspot.com.tr

✿✿✿


GOOGOOK

gooogoook.blogspot.com.tr

✿✿✿


KENDİN DİK

www.kendindik.com

✿✿✿


NECLA ŞÖLEN


✿✿✿


NEBİHAN AKÇA


✿✿✿


Nilgün ÖZEN AYDIN

www.nilgunozenaydin.com

✿✿✿


NİLGÜN SÖZVEREN


✿✿✿


Yasemin UZUNOĞLU

yaseminindiktikleri.blogspot.com.tr

✿✿✿






✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿


Bir de harika bir içeriğe sahip Yabancı Bir Dikiş Blogu ile postumu kapatıyorum :)


MOLDES E DİCAS MODA

moldesdicasmoda.com

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿


Eğer bir dikiş bloguna sahipseniz ya da bildiğiniz öğretici bir dikiş blogu var ise

yorumda yazabilirsiniz.

Hep birlikte faydalanalım :)

17 yorum:

  1. Really interesting post...thx for sharing! xx

    YanıtlaSil
  2. Ben de diktiklerimi ara ara paylaşıyorum. Ama tam anlamıyla dikiş bloguyum demek bu güzel bloglara haksızlık olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ✿ Merhaba :) 2 blog da sizin olmalı... Çanta modelleri çok güzel. Ellerinize sağlık. Takipteyim 2 blogu da.

      http://birtutamkarinca.blogspot.com.tr/
      http://nachnuch.blogspot.com.tr/

      ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

      Sil
    2. Evet iki blog da benim :) Çok teşekkürler.

      Sil
  3. paylaştığın tüm blogları inceleyeceğim zamanla çünkü şu aralarbenim de aklım hep dikişlerde :) tesekkürler bu yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olması dileğiyle.. Ben de dikiş adına bir şeyler denemek istiyorum. Bakalım ortaya ne çıkacak... :))) Sevgiler
      ✿✿✿✿✿✿

      Sil
  4. Dikiş ve diğer hobilerimle bende varım , listede de olmasam da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi blogları serisini devam ettireceğim faydalanabilmek için :)
      Dikiş blogları için de devamını düşünüyorum karşılaştıkça...

      Sevgilerimle ✿✿✿

      Sil
  5. Konuyu sonuna kadar okuyup görselleri inceledim. Çok ağıcı ve açıklayıcı bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, faydalı olması dileğiyle :)

      Sil
  6. ismimi görmek beni çok mutlu etti:)beğenin için çook teşekkür ederim:)sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol dikişli günler :) Sevgiler...

      Sil
  7. Merhabalar, benim blogum tam olarak dikiş blogu sayılmaz ama hobilerime zaman ayırmayı bir şeylere dokunuşumu katmayı çok seviyorum. Bunları ve günlük hayatımı paylaşıyorum blogumda.
    Sevgiler
    www.kirazkahve.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek takip ettiğim bloglardansınız :) Sevgiler...

      Sil
  8. ayyyy ben bunu daha yeni görüyoruuuum :D İsminin beğenilenler arasında geçmesi ne kadar güzel bir şey bir bilsen. Çok çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum canım. Allah her şeyi gönlüne göre versin inşallah :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D İnşaAllah :)))
      Bol yazılı bloglar, Sevgiler...

      Sil