✿ MUTLULUK VEREN DERGİLER -1 ✿


Merhaba :)

Bugün dergi konusuna değinmek istedim...

Gözlemlediğimizde pek çok çeşit dergi var.

Fakat bazıları adeta mutluluk saçıyor ve huzur veriyor ✿

Bende zevkle okuyup, sayfalarını karıştıracağınız birkaç dergiyi 

farklı postlarda tek tek özetle anlatacağım

Sayfalarında mutluluk saçan bu dergiler hangileriymiş bakalım...






İlk dergi dikiş ve hobiseverlere gelsin o zaman

BURDA DERGİSİ:

Neden Burda dergisi derseniz, dikiş sevseniz de sevmeseniz de sayfalarında 

adım adım gelen modayı takip edebiliyorsunuz.




Renkler, kumaş türleri ve desenleri moda takipçileri için incelenebilinecek nitelikte.


Kendin yap (diy) projeleri, kolay dikiş yada benzeri pratik bilgiler ile 

modaya uygun fikirler üretmenize yardımcı oluyor.




Dikişseverler ise içinde yer alan patronları yardımıyla yeni modeller dikerek üretiyorlar.




Burda dergisinin ayrıca; 

Burda Örgü Okulu, Burda Vintage, Burda Büyük Beden

Burda Pratik Dikiş, Burda Kız ve Erkek Çocuk Modası dergisi çeşitleri de bulunmakta.

İhtiyacınıza göre dergi seçiminizi yapabilirsiniz.




www.burda.com.tr internet sayfasına uğrayabilirsiniz.

Üretmek her zaman mutluluk verir, üretilenleri görmekte... :)

6 yorum:

  1. Burda dergisini her ay alıp hiç bir şey dikemeyen ben:( :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blog keşif etkiniğinden takipteyim sizleride beklerim. http://dogamucizelerii.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bende blogunuzu inceledim ve beğendim. Takipteyim :)

      Sil
  3. yılların eskitemediği dergi ah birde el becerisi olsa bende :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir konuya deyinmişsiniz, dergiyi beğendim ve paylaşımınız için teşekkürler.. Kolay gelsin!

    YanıtlaSil