RESİMLERE DUMAN EFEKTİ NASIL YAPILIR? UYGULA - İNSTAGRAMDA KULLAN :)




NOT: Bu blog yazısını 2015 tarihinde yazmıştım. Çok sevilince başa aldım ve güncelledim.

Faydası olması dileğiyle *


Instagram resimlerimde uygulamış olduğum duman efektinin

nasıl yapıldığı en fazla sorulan sorulardan oldu.

Her ne kadar cevap yazsamda

blogumda detaylı olarak anlatmanın daha faydalı olabileceğini düşündüm.

✿ Bugünün konusu; Instagramdaki Resimlere Duman Efekti Nasıl Yapılır? 





instagramdaki resimlerimde uygulamış olduğum duman efektini

Aillis programı ile yapıyordum.


-Güncel bilgi-  Programın adı Line camera olarak değişmiş bilginize :)


Line Camera programıyla duman efekti yapım aşamaları;

1- Line Camera programını açtıktan hemen sonra karşınıza çıkacak ekran;

Önceden çektiğiniz resmi düzenlemek için ok işaretiyle göstermiş olduğum 

Gallery simgesine tıklamalısınız.


2- Seçiminizle düzenlenecek resim ekrana gelir.

Select butonuna basıp, resmin seçilmesini sağlamalısınız.




3- En alt alandaki  (kalp) simgesine tıklayın.





4- Programın adı değişince bazı alanlar da değişmiş tabii. (Resimler eskiye ait. Güncellemeler her zaman oluyor uygulamalarda)

Artık kalp simgesine tıkladığınızda aşağıdaki resimde yer alan ilk dumanlı efekt GOOD yazılı dumanlı simgeyi seçtiğinizde tüm duman efektleri gelmiş olacak.



Altta görüldüğü gibi arka plan siyah değil. Arka plan saydam.

Hangisini seçmek isterseniz efektin üzerine tıklamanız yeterli.



Resim üzerinde genişlik - yükseklik ayarlarını sürükleyerek yapabilirsiniz.

Sonuç;



Yorumlar

  1. Hep merak ederdim nasıl yapıldığını, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) O kadar merak eden var ki... Paylaşmadan edemedim :)

      Sil
    2. Ben yapamadim kalp var ama kirmizi nokta yok yaninda yapamiyorum sinir oldum

      Sil
  2. Süpeeerr hemen indiriyorum programı :)

    YanıtlaSil
  3. ayy bu programı o kadar kullanıyorum bunu hiç fark etmemiştim, çok sağol hemen deneyeceğim :) bu arada bende aillis kullanıyorum resimlerde ve o programı çok seviyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duman efektinden sonra çerçeveleri de keşfettim, çok şirinler :) Kullanılmaya değer bir program bende çok seviyorum ;)
      Sevgiler...

      Sil
  4. instegramda yazdığım gibi öğlenden sonra bloguna gelecem dedim ve geldim :) çok güzel bir programa benziyor bende indirmeliyim hemen... sevgiler canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işteyken instagram ile ilgilenemiyorum fazla :) Hoşgeldin...
      Akşam instagrama sarıyorum :) Akşam instagram hesabına misafirliğe geleceğim :))

      Sil
  5. Ben bu programı bilmiyordum güzel bilgi. Paylaşım için teşekkürler. ;)

    YanıtlaSil
  6. Bende sayenizde bu programı öğrenmiş oldum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman... Leziz kahveler, mutlu ve duman efektli resimler diliyorum :)

      Sil
  7. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing!

    YanıtlaSil
  8. Great post I like it:)
    Have a nice week!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler canım. Deniyim bende :)

    YanıtlaSil
  10. bunu denedim hemen tesekkürler =)

    YanıtlaSil
  11. Ayy pek güzel bilmiyordum iyi oldu paylaşım için tesekurlerr

    YanıtlaSil
  12. Ayy pek güzel bilmiyordum iyi oldu paylaşım için tesekurlerr

    YanıtlaSil
  13. Bende merak ediyordum nasıl yapıldığını,paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Bende merak ediyordum nasıl yapıldığını,paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel hazirlamissiniz tebrik ediyorum. Bunları ben yapabilirmiyim bilemiyorum ama bir ergenden yardım almam gerekebilir. 😊 😀 💟

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel hazirlamissiniz tebrik ediyorum. Bunları ben yapabilirmiyim bilemiyorum ama bir ergenden yardım almam gerekebilir. 😊 😀 💟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Umarım faydası olur :)

      Sil
    2. Olmuyor yardimci olurmusunuz sabahtan beri ugrasiyorum

      Sil
    3. Hangi aşamada takıldığınızı yazarsanız yardımcı olurum tabii

      Sil
  17. ne zamandır bu soruya cevap arıyordum, ig de sürekli gördüğüm ve çok sevdiğim bir özellikti bu. sayenizde öğrendim hemen indiriyorum =) teşekkürler çok =)

    YanıtlaSil
  18. ne zamandır bu soruya cevap arıyordum, ig de sürekli gördüğüm ve çok sevdiğim bir özellikti bu. sayenizde öğrendim hemen indiriyorum =) teşekkürler çok =)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba line camera programını indirdim fakat duman efektini bulamadım 😑

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) guzel ama maalesef fazla detayli bir yönü var programin :( yazımdaki 4. Asama itibariyle inceleyebilirsin.

      Sil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba sizin vermiş olduğunuz isimlerle denedim aynı logoda yoktu en üsttesiniz indirdim ama konuşma balonu falan çıkmıyor yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger bulamazsaniz; programin ilk girisinde SHOP diye bir secenek bulunmakta. Oradan FREE olan yani bedava efektleri indirebiliyorsunuz. Indirdikten sonra cikacaktir:) dumanli good yazan bir resim ornegi var ucretsiz efekt seceneklerinde. Free olmasina dikkat edin.

      Sil
  22. Ücretli diyor ama ücretli mi indirmemiz gerekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba app ücretsizdir. Duman efekti de ücretsiz faydalanabileceğiniz bir alan.

      Sil
  23. Bn yapamadım yok starm mısır nedir ya puff

    YanıtlaSil
  24. Bende yapamadım öyle bir şey yok

    YanıtlaSil
  25. DUMAN EFEKTİ HALA ÇIKMIYOR AMA

    YanıtlaSil
  26. Line camera diye bir program indirdim ama bulamadım bu efekleri hangi telefonlarda kullanılabiliyor ki bu uygulama? iPhone da olmuyor :((

    YanıtlaSil
  27. Bende hep merak ediyordum.Bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder