AVON NUTRAEFFECTS RENKLİ NEMLENDİRİCİ SPF 20 ve CİLT TİPİ ÖĞRENME TESTİ



 ✿  Bugünkü konuğum; Avon Nutra Effects Renkli Nemlendirici SPF 20  








Arkadaşım vasıta ile ideal cilt ürünlerini belirlemek için kullanılan

cilt tipi öğrenme testini uyguladım :)

Eğer çevrenizde bu testi yapmanıza olanak sağlayacak

bir avon satış danışmanı varsa denemenizi tavsiye ederim :))

Ne kadar doğru bilmiyorum bu test sonucu fakat nutra effect ürünlerini almasanız da 

cilt tipiniz hakkında bilgi edinmiş oluyorsunuz :)

Benim alnım Karma, Yanaklar Normal çıktı...

Bu testi yapanlar varsa sizlerin nasıl çıktı? :)

Şimdi geçelim Avon Nutra Effects Renkli Nemlendirici SPF 20 yorumuna.




50 ml.

Cennet çiçeği tohumu içeren Aktif Tohum Kompleksi :)

-------------

ÖZELLİKLERİ:

1- Normal fakat donuk görünen ciltler için

2- Hassas ciltler için de uygun

3-  Paraben ve Boya içermiyor

4- Alerji Testi yapılmış

5- Cilde doğal ışıltı kazandırıyor

5- Kokusu hoş

Sonuç beğendim en başta beyaz ten rengine koyu ve parlak geldi çok fazla yedirmeme rağmen 

sonra net bir renk alarak ilk sürdüğüme oranla iyi durdu :)

Ama tonu beyaz tenliyseniz sorun oluyor. Sonuç olarak fena değil...

Denemeye devam edebilirim :)

Yorumlar

  1. bende gece ve gündüz nemlendirici olanını sipariş verdim bu ay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları da merak ediyorum :)) Gece ve gündüz kremlerin yorumlarını da senden takip edelim ;)

      Sil
  2. Avondan alışveriş yapmayalı ve markayı takip etmeyeli yıllar oldu, sanırım yeni ve güzel ürünler çıkarıyorlar. Renkli nemlendiricileri severim, bir ara bakmalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) başka renkli nemlendiricileri denemek istiyor gerçi :)

      Sil
  3. bende merak ettim şimdi bu testi hemen avon temsilcisi bulmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) denemelisin aynı zamanda eğlenceli...

      Sil
  4. Avonun rujlarını çok beğeniyorum .
    Hayırlı satışlar cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben satmıyorum ama bazı ürünlerini takip ediyorum :)

      Sil

Yorum Gönder