AVON NUTRA EFFECTS KÖPÜK TEMİZLEYİCİ



 ✿ Bugünkü konuğum; Avon Nutra Effects Köpük Temizleyici  







150 ml.

Kullanımı rahat pompalı şişede.

--------------------------

Avon Nutra Effects Köpük Temizleyiciye geçersem;

ÖZELLİKLERİ:

1- Normal ve Karma ciltler için

2- Hassas ciltler için de uygun

3-  Paraben ve Boya içermiyor

4- Alerji Testi yapılmış

---------------------------

Ferahlık kokusu veriyor şu ana kadar memnun kaldım :)

Paraben olmaması beni mutlu etti.

Başka memnun kalan ya da memnun kalmayan var mı?

Yorumlar

  1. hiç kullanmadım bu ürünü canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk defa kullanıyorum :) Çok teşekkür ederim...

      Sil
  2. kullanmadım ama duyduğum bir ürün detaylı yorumlarını bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerleyen zamanlarda gözlemlerimi farklılık gösterirse tek tek ekleyeceğim ;)

      Sil
  3. bunu beğenmiştim ben güzeldi 2 şişe kullandım hatta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa tanıştım :) Bakalım bende 2. şişeye başlar mıyım :)

      Sil
  4. İnstagram avoonnnm sayfasından uygun fiyata ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Peki bunu yüzüme nasıl uygulamalıyım? Aldım ama nasıl kullanacağım hakkında fikrim yok.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder