KAHVE RESİMLERİ - KAHVE GÜNLÜĞÜM / INSTAGRAM GÜNLÜKLERİ



Bu sefer instagramı bloga taşıyayım dedim :)

Mevlana sözleriyle haftanız mutlu geçsin :)


ahsapzamani.blogspot ile ortak instagram hesabımız:







*Güzel sözler ile kahve resimlerim*


Üzülme! Çünkü yaradan umudu en çaresiz anlarda yollar. Unutma, yağmurun en şiddetlisi en kara bulutlardan çıkar.

Mevlana



Ne kadar az yüksekten uçarsan, düştüğün zaman o kadar az incinirsin. Kibri bırak, alçakgönüllü ol.

Mevlana



İstiyorsan Hakk’a varmayı, meslek edin gönül almayı, bırak saraylarda mermer olmayı, toprak ol, bağrında güller yetişsin.

Mevlana



Sabret ki her şey hissettiğin kadar derin ve sonsuz olsun. Sabret ki her şey gönlünce olsun.

Mevlana



Biliyorum, sığmazsın hiçbir yere bu sevdayla, dünya sana dar. Ama dayan gönlüm! Dayan ki her gecenin mutlaka bir sabahı var.

Mevlana


Bazen bitmek bilmeyen dertler yağmur olur üstüne yağar. 

Ama unutma ki, rengârenk gökkuşağı yağmurdan sonra çıkar.

Mevlana


Hayat sana arka arkaya dikenlerini gösteriyorsa sakın üzülme, aksine sevin. 

Çünkü çok yakında gülü de gösterecektir.

Mevlana


Kapı açılır, sen yeter ki vurmayı bil. Ne zaman bilmem, sen yeter ki o kapıda durmayı bil.

Mevlana



ahsapzamani.blogspot ile ortak instagram hesabımız:




11 yorum:

  1. bol köpüklü kahveler şahane! :) ilk fotoğraftaki benim çok severim kahveyi ellerine sağlık canım nefis olmuş. :)) mevlana o bambaşka ne desem az gelir dersimi alıp kahvemi içip gidiyorum. Allah'a emanet ol!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kahve sevgim geri döndü :))

      Allah'a emanet ol... Sevgiler...

      Sil
  2. kahvelerine bayılıyorum, mutlu bir hafta olması dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, mutlu haftalar diliyorum :)

      Sevgiler...

      Sil
  3. ay çok severimmm kahve fotoğraflarını çekmeyi bende valla, çok güzel oluş ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim :) Teşekkür ederim ...

      Sil
  4. merhaba blog keşfinde gördüm sayfanızı benım bloguma da beklerım sevgıler :)

    YanıtlaSil
  5. kahvelerine de dantellerine de bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :)
      Sevgiler ;)

      Sil
  6. Resimler nasıl güzel.
    Türk kahvesini çok severim her günde kesin içerim. İnstagramım olsaydı heralde bol bol. Türk kahvesi fotosu koyardım:)

    YanıtlaSil