EKLİPS MAKYAJ FIRÇALARI



 ✿ Bugünkü konuğum; Eklips Makyaj Fırçaları 





Eklips makyaj fırçalarını;

Makyaj bloglarının vazgeçilmezi, makyaja dair resimler 

arasında instagram'da resimlerini pek çok kez gördüğünüz ve göreceğiniz

birbirinden kullanışlı fırça çeşitleri olarak tanımlarsam yanlış olmaz.

Yapıları düşündüğümden daha sağlam.

Kaş & Kirpik fırçası haricinde tüm fırçaları yumuşak yapıda.

Kullanım sırasında kıllarında bir dökülme meydana gelmedi.

Fiyatına oranla fazlasıyla kullanışlı ve elverişli olan

bu fırçalara gratislerden ulaşabilirsiniz.

Fiyatlarını gördüğünüzde ise yukarı da yazdıklarıma hak vereceksiniz :)

Eklips fırçalarının dış görünüşleri Ecotools markasına ait fırçalara benzemekte.

Her ne kadar bazıları tarafından Ecotools' un çakması gözüyle bakılsa da 

performansıyla bu sözleri çürütüyor.

Set olarak da satın alabilirsiniz, tek tek de.

Hatta Eklips fırça setinin seyahat boyunu set olarak da gratislerden alabiliyorsunuz.

Set olarak alımlarda kendine ait çantası da bulunmakta.

Çantası seyahat boylar içinde geçerli.

Setlerin fiyatları da uygun.

Fırçaların paketlerinin üzerinde çevre dostu olduğuna dair eco-friendly yazmakta. 

Ayrıca Cruelty-free ve Bamboo handle da paket üzerinde yazan

bir diğer dikkat çekici ibare.

Üretimde hayvanları denek olarak kullanmadıklarını ve

sap kısmının bambudan üretildiğini ifade etmişler.

Çok sevilen bu fırçalar için umarım üzerinde yazanlar doğrudur.

Şimdi tek tek Eklips fırçalarını inceleyelim;



Eklips Allık Fırçası (Blush Brush)

Kıl yapısı sıkı, yoğun ve yumuşak.

Bir kaç defa kullandım ve kıl dökme durumu olmadı.


Eklips Allık Fırçası - Light (Aydınlatıcı Fırçası) (Fan Brush) 

Makyaj instabloglarında bolca övülen bir allık fırçası olarak tanımıştım.

Yelpaze şeklinde ve yumuşak bir yapıya sahip.

Yelpaze görünümünü koruma amaçlı ayrıca şeffaf koruma başlığı mevcut.

İsterseniz kullandıktan sonra tekrar geçirebiliyorsunuz.


Eklips Kirpik & Kaş Fırçası

İki taraflı; Bir tarafı Plastik, bir tarafı sert kıllara sahip

elverişli kullanıma sahip bir kaş - kirpik fırçası.


Eklips Far Fırçası (Shading Brush)

Yumuşak yapılı, kullanışlı.

Far dağıtmada mükemmel olduğu söyleniyordu.

Bende memnun kaldım :)


Eklips Eyeliner Fırçası (Eyeliner Brush)

En az kullanacağım fırça :)

Çünkü eyeliner bence sanat :)) 

Kesik uçlu, ince ve sıkı yapısıyla eyelinerseverlerin rahatlıkla kullanabileceği bir fırça.

Ayrıca kaş farı kullananların da bu fırçayı kullanarak uyguladıklarını okumuştum.

Gayet mantıklı.


Eklips Kalemtraş

Eklips'ten bahsetmişken kalemtraşının kullanışlılığından bahsetmemek olmaz.

İnce ve kalın kalemleri açabilmek için iki taraflı.

Açılan kalemlerin çöplerini içerisinde barındırması ise ayrı bir iyi yönü.

Dışarıda çöp atacak yer bulamadığınızda kalemi aç ve kullan :)

Bu açıdan da makyaj çantanızda fazlasıyla gerekli.


Yorumlar

  1. çok sempatikler yalnız yazı boyutunuz biraz ufak gözlerim acıdı biraz büyük olsa daha iyi olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bir süredir bloga yazmayan ben yazı boyutuyla direk göndermişim :) Düzenledim...

      Sil
  2. yelpaze fırça var bende baya işe yarıyor toz aydınlatıcı için kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelpaze fırçayı bende çok beğendim. Umduğumdan daha iyi çıktı... :)

      Sil
  3. Bazı markalar fiyatlarına göre gayet güzel iş çıkartıyor. Eklips fırçalar da güzeller bence. Güle güle kullanın ;))

    YanıtlaSil
  4. Bazı markalar fiyatlarına göre gayet güzel iş çıkartıyor. Eklips fırçalar da güzeller bence. Güle güle kullanın ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, katılıyorum. Hem kaliteli hem uygun olması devamlı gündemde kalmasını sağlıyor :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Lovely post, happy day dear! <3

    YanıtlaSil
  6. Bu güzel paylaşım için teşekkürler canım. Emeğine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. merhaba sizi takip ettim ancak bloggerda yeniyim lütfen sizde bana yardımcı olup beni takip edermiisiniz:) http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://lavvienrose.blogspot.com.tr (◡‿◡✿)

      Sil
  8. Iyi günlerde kullanın,Iyi bir takım hele de yumusak olmasi ayri guzel :)

    YanıtlaSil
  9. Aynen Eklipsin bu fırçalarını severek kullanıyorum bende.Fiyatı oldukça uygun fırçalar içerisinde bence en iyilerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, Fiyatına göre performansları harika :)

      Sil
  10. Eklips fırçalar gerçekten fiyatına göre iyi iş çıkarıyor :)

    YanıtlaSil
  11. Eyeliner fircalarina takılmış durumdayim ince ve kullanisli bisey ariyorum isimi gorurmmu dersiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder