WET'N WILD CREME BRULEE GÖZ FARI


* Bugün konuğum meşhur göz farı Wet'n Wild Creme Brulee *







Bu aralar beyaz göz farı ile ten rengi göz farları makyaj bloglarının gözdesi.

Tabi beyaz göz kalemi ile ten rengi göz kalemlerini de es geçmemek lazım.

Bu ikililer hem gözlere hafif makyaj vurgusuyla doğal bir görünüm kazandırırken, 

bir yandan da gözleri daha büyük ve canlı göstermekte.

Hafif uygulamalarda daha genç dahi göstermenize yardımcı olacak nitelikte.

Bu yüzden kozmetik bloglarında açık renk akımı var.

En beğenilenlerin başında da gratiste satılan Wet'n Wild markasına ait göz farı.

Meşhur Creme Brulee...

Mini minnacık yapısı altında düşünüldüğünden daha iyi iş çıkarıyor.

Makyaj kurtarıcılar listesinde.

Ten renginde olması pürüzleri ve göz kapağında belirgin olan damarları örtüyor.

Rengi dolayısıyla kaş altında da işlevsel.

Kremsi bir yapıya sahip ve sürümü kolay.

Rengi nasıl görünüyorsa ilk sürdüğümde de göz kapağımda da o renk duruyor.

Beğenmediğim yönü zor açılması :(

Açılmamak için inat ediyor resmen !

Bu arada Mac Brule ile benzerliği söz konusu ve muadili olarak görülmekte.

Wet'n Wild Creme Brulee 6,5 TL civarındaydı.

Aralarındaki ücret farkı ise yaklaşık 7 katı kadar.

Seçim sizin :)


Yorumlar

  1. Joker bir far bu.Uygun fiyatlı çok iyi performansa sahip bu far bence herkesin makyaj çantasında olmalı :)

    YanıtlaSil
  2. İndirimsiz bile bulamıyorum Gratislerde. Gittiğim hiçbir şubesinde yok yok yok :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor bulunması da bir dezavantaj maalesef :(

      Sil
  3. Yenilerde bir tane aldım zor bulunuyor evet şans eseri oldu:) güzel bir far üzerine sürülen diğer farlarında kolay dağılmasını sağlıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin en büyük şikayeti zor bulunması :( Hemen bitiriyorlar :))

      Sil
  4. bu fark gerçekten çok kullanışlı, denk geldiğinde stoklamalı bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :))) Pratikliğiyle de en çok aranan oldu...

      Sil
  5. ben de aldım henüz kullanmaya başlamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alır almaz resmini çektim, baktım memnun kaldım paylaşmak gerek :))

      Sil
  6. Yeryüzünde sadece benim kendime yakıştıramadığım far :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de farklı tonları yakışır ;)

      Sil
  7. creme brule yedin mi hiç yaaa nefis nefis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duydum ama yedim :) nefisliginden esinlendiler galiba adını...

      Sil
  8. rengi guzelmiş iyi gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder