KATY PERRY SAÇ MODELLERİ


Bu hafta blogum saçlardan yana...

Bu haftanın konusunu en beğenilen saçlar, en güzel saçlar ve bol resimli saç modelleri 

Saç tüyü modasıyla konuma giriş yaptım.

Ardından sıkı örgü ve dağınık örgü modelleriyle devam ettim.

İlk konuğum Bella Thorne'nin saç modelleriydi.

Şimdi sırada Katy Perry'nin saçları var :)

Bakalım yarın kim olacak???

Özellikle istediğiniz bir isim varsa resimdefterimm@gmail.com a mail atabilirsiniz.

İsteklerin arasından bir seçim yapıp hep beraber saç modellerini inceleyebiliriz ;)





Ve rengarenk saçlarıyla tanıdığımız Katy Perry resimleri...


En beğenilen ve kendisine yakıştırılan saç rengiyle

Tepeden toplana at kuyruğu ile Katty Perry




Saçlarıyla uyguladığı saç modellerine gelirsek;


Katy Perry topuz modelleri:


 


 


 

 

 

 


Katy Perry küt saç modelleri:


 

 

 

 


Katy Perry uzun saç modelleri:


 

 


Katy Perry kısa saç modelleri:


 

 

 



 



Katy Perry örgü saç modelleri:


 



Katy Perry renk karışımlı saç modelleri:


 

 





Son olarak saç stickerlarıyla postumu sonlandırıyorum :)

Yorumlar

  1. Ne modeller varmış yahu ama çoğu hoş :) bu arada blog çekilişime bende bekliyorum tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. modellerin çoğu normal değil :D günün olağan akışına aykırı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Elimizdeki normaller ile idare edicez artık :)))

      Sil
  3. Merhaba sizi mimledim cevaplarınızı merakla bekliyorum , sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yakın zamanda cevaplamak isterim :)

      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder