PEMBE KALEM: SENDE İNCEL İLE RÖPORTAJ VE BAĞIŞIKLIĞI GÜÇLENDİREN KÜR


Bugün Pembe Kalem etkinliğinin ilk yazısıyla karşınızdayız :)

✿ İlk konuğum benim de yakından takip ettiğim Sendeincel.com 

Diyet, güzellik ve bakım kürleri, ürün deneyimleri ve

markalarla yaptığı röportajlara sıklıkla yer ver veren takip edilmesi gereken dolu dolu bir blog.

Ve ilk Pembe Kalemimiz Sendeincel.com

✿ İyi Okumalar 




Adınız / Rumuz:
Blogumun ismi Sende incel ile Kadınca Yorumlar ancak okurlarım beni Sende İncel olarak bilirler J

Yaşınız:
Hemen ikinci soruda balyoz gibi bir soru olur mu ama ? 39 yaşındayım ama ruhum 18 :)

Doğum gününüz ve Burcunuz:
30 Mart  doğumluyum. Burcum Koç ve tüm özelliklerini taşıyorum. Yükselen burcum ise İkizler.

Mesleğiniz nedir?
Uzun yıllar gazetecilik yaptım ve kızım küçükken çok zorlandım ve bıraktım. Şimdilerde site yöneticisiyim. Henüz çok taze 1 haftalık.  Blogger olmak ise ayrı bir keyif benim için.

Kısaca kendinizi nasıl biri olarak tanımlarsınız?
Coşkulu. İnsanın ne yaparsa yapsın coşkuyla yapmasından yana oldum her zaman. Çabuk karar veren ve fevri yanımı ise fazla sevmesem de kabullendim. Otoriter aynı zamanda arkadaş olabilen bir anne, sağlam bir dost, iyi bir eş, güvenilir bir insan olmaya çalışıyorum.

Hobileriniz: Takı tasarlamak, resim yapmak ve ailemle yeni yerler keşfetmek.

Kaç yıldır blog dünyasındasınız?
2 yıldır aktif olarak blog yazıyorum.

Blogunuzun ismi nereden gelmekte?
Blog açmak istediğimde isim anneliğini benim dünyada en değerli varlığım olan kızıma bıraktım. Bu arada kızım da genç bir blogger. 7 yaşından beri blog yazmakta . Türkiye en genç blogger 2.lik plaketi bile var J

Blogunuzu nasıl açmaya karar verdiniz?
Gazeteciliği bıraktıktan sonra yazmaya ara vermek istemedim ve minik bir araştırma sonrasında blog yazarlığını keşfettim. Deneme yanılma yöntemi ile ilk bloğumu açtım ve hala denemeler yapıp geliştirmeye çalışıyorum. Zaman içerisinde vakit buldukça yazdığım dizipost adlı bloğumu da oluşturdum. Tam bir yabancı dizi tutkunu olarak ondan da ayrı bir keyif alıyorum.

En çok işlediğiniz konular?
Diyet, güzellik ve bakım kürleri, ürün deneyimleri ve markalarla yaptığım röportajlara sıklıkla yer veriyorum.

Blogunuzdaki ilk yazınız nedir?
Bu soru ile geçmişe bir yolculuk yaptım. İlk 30 Ocak 2013’te yürüyüş yapmanın yararları üzerine yazmışım. Acemilik yazımı okumak isteyenler buradan bakabilirler. (http://www.sendeincel.com/2013/01/yuruyus-yapmann-yararlar.html)

En çok tıklanan yazınız nedir?
Günlük 8000-10000 arası tıklanıyor bloğum. Bunun için beni okuyanlara ayrıca teşekkür ediyorum.

En çok tık alan yazı ünvanı 1 kilo kaç kalori eder? Başlıklı yazımda. 178,443 defa tıklanmış. (http://www.sendeincel.com/2013/01/1-kilo-kac-kalori-eder-en-hzl-yag.html)




SENDE İNCEL'DEN
BAĞIŞIKLIK SİSTEMİNİ  GÜÇLENDİREN KÜR

Ben size yıllardır uyguladığım ve faydasını kesinlikle gördüğüm bir sağlık mucizesinin tarifini vermek istiyorum. Bağışıklık sistemini güçlendiren bu kür sayesinde, kış aylarının dondurucu soğuklarında bile grip olmuyoruz. Başka hastalıklar ise çok şükür kapımızı çalmıyorlar. Doktor yüzü göstermeyen kürümüz üstelik hem çok pratik hem de çok ekonomik.

Malzemeler: 1 tatlı kaşığı bal
1 çay kaşığı toz zencefil
1 çay kaşığı toz zerdeçal
½ çay kaşığı çörek otu
½ çay kaşığı keten tohumu

Hazırlanışı: Sabah kahvaltısından önce tüm malzemeleri cam bir kasede karıştırın ve aç karnına tüketin. İnanın 1 hafta gibi kısa bir sürede bile faydasını göreceksiniz. Bu arada hazırlanış şekli konusunda çeşitli yöntemler var. Dilerseniz oranları aynı tutarak büyükçe bir kavanoza bol miktarda hazırlayıp zamandan tasarruf edebilirsiniz.




En son neler söylemek istersiniz
Blog yazmak isteyen ancak cesaret edemeyen herkesi blog yazmaya davet ediyorum. Blogum sayesinde harika dostluklar edindim. Buradan blog sayesinde tanıştığım ancak can dostum olan Egegüzeli Morhastası başta olmak üzere tüm sevdiklerime ve beni seven-sevmeyen herkese selamlar. Bana etkinliğine dahil olma ve kendi bloğundan sizlere seslenme imkanı tanıyan Resim Defterimm’e ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Umarım bu tanışma, güzel arkadaşlıklara açılan bir kapı olur.





LİNKLER;













Kendisine vakit ayırıp özenle soruları cevapladığı için çok teşekkür ediyorum :)

Sevgiyle Kalın...

Yorumlar

  1. Harikasın canım seni tanıdığım için mutluyum...bağışıklık güçlendirici kürü deneyeceğim ama ben bal tüketemiyorum onun yerine yoğurt kullanırım artık...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Etkinliğin ilk konuğu olmak Heyecan verici :) çok teşekkür ederim canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu etkinliği başlattığım için mutluyum ve sende incel'in yazısını keyifle birkaç defa okudum :)) Bitkisel kürü denemek istiyorum... Kendisine çok teşekkür ediyorum..

    Bu etkinliğin devamı gelecek :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sayende yeni bir blog tanimis oldum :) En kisa zamanda da tanisicam :)

    Tesekkurler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder