GOLDEN ROSE VELVET MATTE RUJ NO:02 || GOLDEN ROSE VELVET MATTE RUJ NO:12



Bugünkü konuklarım;

Golden Rose Velvet Matte Ruj No:02 || Golden Rose Velvet Matte Ruj No:12




Son zamanlarda golden rose velvet matte rujlar makyaj bloglarının gözdesi.

Benim gibi mat ruj sevenlerin tercihi...

Bloglarda golden rose velvet matte yorumları fazlasıyla gündemdeyken

bende bu kervana katılmak istedim :)

***

Ayrıca cosmetica alışverişimden çok memnun kaldım. Çok özenliler...

Kargo kutularından, numunelerine kadar özeni fazlasıyla hissettiyorlar.

Cosmetica indirimlerini başka hiçbir firmada yakalayamıyorum. Bu da en iyi artısı.

Ve şu an golden rose velvet matte serisi 16,90 dan 8,90 inmiş durumda !!!

***

En gözde renk golden rose velvet matte no:27

Nedeni ise Mac kinda sexy rujun aynı tonu paylaşmaları.

Kısaca golden rose velvet matte no:27 Mac kinda sexy rujun muadili :)

Golden rose, Mac'in yaklaşık 3'te 1'i fiyatında hemde...

Golden rose'un bu serisi yaklaşık 16 TL. civarıyken, Mac yaklaşık 50 TL.

Fiyatı bile cezbetmeye yetiyor.

Benim tercihlerim ise;

Golden Rose Velvet Matte Ruj no:12 ve no:02
Renklerini yakından görelim;
 
Mutlu haftalar...

Yorumlar

  1. güle güle kullan canım Cosmeticayı bende çok begeniyorum ve yakın zamanda bir alışveriş yapacağım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Cosmetica'yı tavsiye ederim...

      Sil
  2. bu seriye bayılıyorum ben..

    YanıtlaSil
  3. Mat rujları bende çok seviyorum.Diğer rujlardanda kullanıyorum fakat bazılarının yapısı lipglossları anımsatıyor. Bu yüzden mat rujlara ayrı bir merakım var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat renkleri seven biri olarak çok beğendim :)

      Sil
  4. Çook güzel renkler mat serilerin yeri de ayrı gerçekten nasıl da özel renkler seçilmiş, çok beğendim. Bu arada alışveriş sitelerinden memnuniyet de çok önemli tabiki, bu alışverişin böyle artı bir memnuniyetle gerçekleştiğini bilmek güzel, siteye ben de bir göz atayım, bu arada ruj fiyatı hayli inmiş, çok iyi:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler arasinda zor tercih yaptım :( hepsi güzel. Cosmetica dan 2. Alışverişim ikisinde de sıkıntı yaşamadım ve memnun kaldım. Bu serideki rujların neredeyse yarı fiyatına kadar inmesi ise alışverişim en güzel yanıydı :)))

      Sil
  5. very nice colour:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder