AVON BABY GÖZ YAKMAYAN SAÇ VE VÜCUT ŞAMPUANI


Bugünkü konuğum Avon Baby Göz Yakmayan Saç ve Vücut Şampuanı... *




Her ne kadar bebek ürünleri adı altında geçse de ben kendi adıma kullandım :))

Duş jelleri içeriğindeki zararlı maddeleri bilmeyenimiz yoktur. 

Bir süre bende kullandım ama zararlarını duyunca bıraktım.

Evet kullandığımız herşey de katkı maddesi var ama zararın neresinden dönülürse kardır. 

Avon' dan ummadığım bir ürünle karşılaştım.

Ummadığım diyorum çünkü içeriğini yazdığımda anlayacaksınız :)

Tabi ki içeriğinde yine de katkı maddeleri vardır. Kimyasal maddelerden çok fazla anlamadığımdan

okuduğum özelliklerinden bahsedeceğim.

Yalnız diğer avon bebek ürünleri bu özelliğe sahip olmamalı ki özellikle paraben içermez yazmıyor.

Dikkat edilmesi gerekiyor.

En başta dermatolog, pediatrist ve oftalmolog tarafında test edilmiştir yazmakta.

Paraben içermiyor.

Alerji testi uygulanmış.

Yumuşatıcı ve rahatlatıcı aleo içeriği var.

Hem saç hem vücut için kullanılıyor. Ben sadece vücut için kullandım.

O yüzden saç şampuanı adına bir yorum yapmıyorum.

Göz yakamayan içeriğe sahipmiş.

Ürün boyutu katologta göründüğünden daha büyük.

370 ml.

Pompalı başlığa sahip. Dökülmeyi önleme amaçlı kilit şeklinde engelleyicisi mevcut. 

Kokusu hafif.

Köpük değil jel kıvamında.


16 TL civarında. Kampanyalarda yarı fiyatına inebiliyor.

Resimdeki gibi şirin bir seti var :)


Kullananlarında yorumunu bekliyorum :)


Yorumlar

  1. güzel bilgi teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, nasipse eylül de gelecek torunum için düşünebilirim:)

    YanıtlaSil
  3. daha önce kullanmadım ama denemek isterim. Paylaşım için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  4. Bebek ürünleri daha sağlıklı üretildiği için büyüklerin kullanmasınında yararlı olacağını düşünüyorum torunumun parabensiz şampuanını kullandığım olmuştur ama bu markayı torunumda kullanmadık denemekte fayda var her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paraben maddesinden kaçış yolu arıyorum :(
      Sevgilerle :)

      Sil
  5. My boss has just replaced his Porsche Boxster with a Porsche 997 Turbo. He started it up outside the office and I swear all the windows rattled. It sounds absolutely amazing, and goes like an absolute rocketmanzarek master freda gantner mackrell lalumia leader surrealistic saury
    Neuroluma
    It is really amazing to see there is a lot of bullcrap commenting going on on the web these days. You have to ask yourself what really is the goal of thse robots who are doing this. It can be quite a mystery.http://www.healthsupreviews.com/neuroluma/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder