MANYETİK OJE NEDİR VE NASIL KULLANILIR?


✿ Bugünkü konuğum Golden Rose Manyetik Oje Tanıştırayım... 




Bazı makyaj bloglarında manyetik oje, bazılarında ise mıknatıslı oje olarak geçen bu farklı oje çeşidi oje yorumlarımın arasında olmayı fazlasıyla hak ediyor.

Elimdeki ojem, golden rose magnetic nail lacquer adıyla geçmekte.

Oje kutusunun içeriği aşağıdaki resimdeki gibi. Oje ve magnet (mıknatıs)


İlk zamanlar manyetik ojeleri kullanmamamın nedeni, görüntüsünün gösterildiği gibi çıkmayacağını düşünmemdi. Kullandıktan sonra düşüncelerimin çok yersiz olduğunu anladım.

Toplam 3 adet magnet serisi var. Yıldızlı ve balıksırtı modelleri de mevcut.

Tırnaklarımda ki manyetik oje 001 koduyla geçmekte.

Ben deneme amaçlı çizgili almıştım :)

Manyetik oje, metalik renklerde oluşuyor. Metalik oje seven biri olarak hoşuma gitti.

Kullanımı çok pratik. Manyetik oje nasıl kullanılır derseniz?

Ojemizi sürerken başarılı bir şekilde magneti kullanmak için kalın bir tabaka halinde sürmemiz gerecek,

Oje kurumadan magneti 3 mm uzaklıkta 5 sn

etiketli kısmı üste gelecek ve tırnağınıza temas etmeyecek şekilde tutun.

Sadece bu kadaaar :)

Sihir gibi tırnaklarınız desen desen..

Fakat bir de dip not uyarıları var.


Her bir tırnağınıza sürmeden önce çalkalamanız tavsiye ediliyor.

Oje sürdükten hemen sonra magneti kullanmak gerekiyor. Bekletmemeniz gerekmekte.

Birde tırnağa değdirmemeniz gerekiyor.

Magnetinize oje bulaşırsa asetonla temizlemeniz gerekiyor ki işlevi kaybolmasın.


Manyetik ojede magnetli ve magnetsiz olarak ayrımı görebilirsiniz :)

Manyetik oje fiyatı ortalama 7 TL civarı

Son olarak içeriğiyle yazımı sonlandırıyorum...


Bugün

Manyetik oje nedir? - Mıknatıslı oje nedir?

Manyetik oje nasıl kullanılır? - Mıknatıslı oje nasıl kullanılır?

Manyetik oje nasıl sürülür? - Mıknatıslı oje nasıl sürülür?

Manyetik oje nerede satılır? - Mıknatıslı oje nerede satılır?

Manyetik oje fiyatı ne kadar? - Mıknatıslı oje fiyatı ne kadar?

Manyetik oje çeşitleri nelerdir ? - Mıknatıslı oje çeşitleri nelerdir ?

Sorularına değinmeye çalıştım.

Umarım sorularınıza cevap olmuştur.

manyetik oje size el sallıyor :)


Makyaj blogu, Kitap blogu, Çeyiz blogu, Elişi blogu, Örgü blogu, Kendin yap (diy) blogu

resimdefterimm

Yorumlar

  1. benim de kullanmakta hep kararsız kaldığım bi ojeydi ama yazının üzerine deneyeceğim. çok güzel görünüyo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umduğumdan daha iyi çıktı :) Teşekkür ederim...

      Sil
  2. Bende de vardı,ama farklı bir markaydı. Renginden dolayı bir süre sonra kullanmayı bırakmıştım. Ama Golden Rose deneyebilirim. Teşekkürler. :)

    Bu arada,blogunu tabletle ziyaret ediyorum çoğu zaman ve girer girmez reklam sayfasına yönleniyor. Haber vereyim dedim,belki blogda bir problem vardır. Pc ile girmedim,onunla da girip denerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı renkleri de var ama hepsi metalik oje :)
      Reklam koymadım açılışa ama söylemen iyi oldu bakayım...
      :)

      Sil
  3. nice color and nails:) swiatwkolorzeblond.com

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel duruyor . Paylaşım için teşekkürler alınacaklar listesine girdi ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◡‿◡✿)

      Sil
  5. Çok güzel görünüyor , bulursam hemen alacağım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil

Yorum Gönder