ÇEYİZ LİSTESİ; ÇEYİZ ALIŞVERİŞİNDE YEMEK TAKIMI SEÇİMİ


Merhaba :)

Ben çeyiz hazırlığı yaparken sizlerle de çeyiz hazırlamadaki püf noktaları yazıp paylaşacağım.

İlk olarak yemek takımı seçimi...

O kadar çok yemek takımı çeşidi var ki sonunu düşünmeden ilk beğendiğimizi alabiliyoruz.

Oysa o kadar dikkat edilmesi gereken husus var ki

kare mi yoksa yuvarlak tabak mı diye karar vermekten çok daha önemli.

Peki çeyiz için alınan yemek takımında nelere dikkat etmeli?




1- Rengi - Desen Uyumu;
Tabaklarınız, salata kaseleriniz, tuzluklarınız ve masa örtünüz hepsi bir uyumla sofrayı oluşturmakta.

Birden fazla takım almayı düşünmeyenler yemek takımında sadelik seçeneğini seçmeliler.

Ne kadar sade olursa uyumu o kadar kolay sağlarsınız.

Her şeyden birer tane aldığınızı düşünelim...

1 adet yemek takımı, 1 adet sofra örtüsü, 1 adet salata kasesi ve 1 adet de tuzluk.

Hepsini o an ki zevkinize göre renkli ve desenli aldığınızı düşünün...

Ya da hiç düşünmeyin... Çünkü renk cümbüşünde kaybolabilirsiniz :)

Misafirlerinize de zevkinizi bu şekilde yansıtmış olacaksınız.

Her birinden beyaz ve sade modellerde tercih ederseniz,

hem sofra düzeniniz hem de misafirlerinizin bakış açısı farklı olacaktır



2- Misafir - Parça Sayısı Uyumu; 
Tabaklarınızın sayıları, misafirlerinizin çokluğuyla orantılı olarak sofranızı kurarken düşündürecektir.

Yetmeyen tabak sayısı sizi zor duruma sokabilir.

O yüzden 6 kişilik alsanız bile 12 kişilik sizin yardımınıza her zaman koşacaktır.

3- Fiyat - Ödeme Zorluğu Uyumu;

Ödemeye gelirsek sizi zora sokmayacak ürünü tercih etmelisiniz.

Araştırma - gözleme uyumu aşamasını da okuyarak kampanyaları takip edin.

En pahalısı, kalitelisi ve tek ürün mantığı yerine

kaliteli ve  birden fazla ürün alabilme mantığıyla hareket edin 

Fiyatı ne kadar yüksek olursa olsun yeni yıl indirimleri,

sevgililer günü indirimleri, anneler günü indirimleri ile 

ya fiyatını daha uyguna alabilirsiniz yada

hediyeli ürünlerden yararlanabilirsiniz.

3- Araştırma - Gözlemleme Uyumu;

Yemek takımınızı alacağınız markayı detaylı araştırın.

Çevrenizde almak istediğiniz marka ve ürünün kullanımı hakkında istediğiniz soruyu sorup

aldığınız samimi cevaplarla kararınızı şekillendirin.

İnternet araştırmasını da es geçmeyin.

Kararınıza bir şekli de güvenilir çeyiz siteleri ve çeyiz bloglardan samimi yorumları okuyarak verin.

4- İnternet alışverişi - Kargo Uyumu;

Güvenilir alışveriş sitelerinden satın alın.

Sitedeki iade koşullarına dikkat edin.

İletişim ve çağrı merkez numaralarını not edin.


 ✿ Yemek takımı aldıktan sonra yapmanız gerekenler;

1- Parça Sayısı Kontrolü; 

Yemek takımının parçası ne kadar çok olursa olsun tek tek saymayı unutmayın.

Bazı yaşanabilinecek aksaklar doğrultusunda parça sayısında eksik olma ihtimali de vardır. 

2- Parça Hasar Kontrolü;

Tek tek tüm parçaları kontrol etmelisiniz.

İster istemek kargonun getirme aşamalarında ufak tefek de olsa kırılma ve çatlaklıklar olabilir.

Defolu üründen tutunda size gösterilen üründen daha farklı ürün 

gönderiminden en erken ne zaman başvururup sıkıntınızı anlatırsanız o kadar işiniz kolaylaşır.

✿✿✿✿✿



Yemek takımı modelleri için Yemek takımı markaları;












7 yorum:

  1. Çok güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim
      (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  2. güzel tespitler yapmışsızsınız, herşeyi düşünmek gerekiyor.Bende yeni evliyim geçen yıl çok gezdim,çok düşündüm alışveriş için fakat ilk beğendiğim takımı aldım.Ödemeyi yapıp çıkarken çok güzel bi takım daha gördüm ,bu benim olmalı anne dedim :=) ve hemen annemi ikna edip onuda aldım:)Allah sabır verdin diyorum en zorundan birini atlatmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) madem araştırıyorum gözlemlediklerimi kafasında soru işareti olanlarla paylaşayım dedim :)

      Sil
  3. yararlı bir yayın olmuş ben kendim için biev'i tercih etmiştim aslında çoğu parça gereksiz geliyor özellikle çay fincanı setleri :) bir de çorbalık ben hep üşeniyorum çorbayı onda servis etmekte. çorba kaselerine mutfakta doldurup götürüyorum:)))) bazı firmalarda kırdığınız parçayı aldıktan sonra uzun bir süre geçse bile ücretsiz yeniliyorlar buna da dikkat edin bir de bildiğim kimse tek takımla kalmıyor illa 2. 3 takımda geliyor sonra bu eve sığamıyorumlar başlıyor:)))) çeyizinizi güzel günlerde kullanmanız dileğiyle sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Çok fazla ayrıntı var :))

      Sil
  4. Çeyiz ürünlerini Kampanylı yemek takımları http://evvesen.com/ adresinden inceleyebilirsiniz

    YanıtlaSil