CAM TÖRPÜ NEDİR?


✿ Bugünkü konuğum Eklips Cam Törpü Tanıştırayım... 

Peki ya cam törpü nedir?




Cam Törpü Nedir?

Adından da anlaşıldığı gibi, camdan yapılmış olan törpülerdir.

Üzerinde zımpara partikülleri yok.

Bu işlemi iki haftada birden fazla yapmamanız gerekliymiş!

Cam törpünün dezavantajı ise; kısaltmada daha fazla titreşime neden olması!

Uzun ömürlü olduğunu birkaç yerde okudum ama

uzun ömürlü olup olmadığını söylemek için çok erken...

Yeni deneyimlemeye başladım.

Kullandıkça yorumlarımı yenileyeceğim.


Bu sıralar makyaj bloglarında cam törpü denen bir törpü çeşidinin adı duyulmakta.

Metal törpüden sonra rengarenk kağıt törpüler girmişti hayatımızda.

Kozmetik marketlerin raflarında çeşit çeşit kağıt törpüler karşılardı bizi.

Hala da öyle...

Şimdi birde cam törpü...

Aslında cam törpülerin raflarda yerini alması çok da yeni değil ama 

kullanan kitle çok fazla değil...

Bir kısım ona kristal törpü diye seslenirken cam törpümüz bir yer edindi bile.

Ben ilk cam törpümü gratis'ten aldım.

Eklips
markasına ait olan bu törpü görünümüyle de dikkat çekiyor.

Biz bayanlar kelebek simgeli bir ürün görünce almamız gerek gibi hissediyoruz sanırım :))


YoRuMLaRıM

1- Diğer törü çeşitlerinde tırnaklarımı lime lime ederken,

 cam törpü bu açıdan tırnaklarıma daha hassas davrandığını gözlemledim. 

2- Ardında bıraktığı kalıntılarda yüksek oranda bir düşüş vardı. Bu da beğendiğim bir diğer özelliği

3- Yıka ve kullan yapısına sahip. Tek kullanımlık değil.

Şimdilik cam törpünün yararları ve cam törpünün zararları başlığı altındaki görüşlerim bunlar.

Yepyeni deneyimlerde görüşmek üzere...

Makyaj blogu, Kitap blogu, Çeyiz blogu, Elişi blogu, Örgü blogu, Kendin yap (diy) blogu

resimdefterimm

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Herşey görünüşünü beğenmemle başlamıştı :))

      Sil
  2. Ben de deneyeceğim merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. eklips değil ama başka bir marka almıştım çok sevemedim bir de bunu alıp deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nette çok güzel yorumlarda okudum ama yazıda da belirttiğim gibi dezavantajları da var :(

      Bakalım ekilips ne kadar dayanacak :)

      Sil
  4. Kesinlikle albenisi var :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende görüntüne aldandım en başta :)) bu arada ilk cam törpü yorumunu da yapmış oldum :)

      Sil
  5. Bende yeni almıştım aynisindan :)

    YanıtlaSil
  6. Bende yeni almıştım aynisindan :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de görür görmez hem kendime hem en yakın arkadaşıma almıştım bu törpüden. Çok memnunuz ikimiz de. :) Blogunuzu takipteyim, ben de sizi yeni açtığım bloguma beklerim. :) http://ojelisayfalar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Aynı markayı aldım ilk kullanımda törpü özelliğini kaybetti ve geriye cam kaldı anlamadım benim ürünümde mi hata var

    YanıtlaSil

Yorum Gönder