TOZ ALLIK KULLANAMAYANLARA ALTERNATİF; FLORMAR SMOOTH'N BLUSH


✿ Bugünkü konuğum Flormar Smooth'n Blush :) Tanıştırayım... 




20 ml.

Toz allıkların bir kısmı cildimde sivilceye yol açtı.

Allık kullanmak isteyip de kullanamazken Flormar alışverişimde krem allığı keşfettim.

Benim aldığım renk SB02 Rose Bouquet

Yazana kadar ortalama 5-6 defa kullanmışlığım var :))

Not: Az miktarda kullanmanızı tavsiye ederim. Cildinizde daha doğal duruyor...

Artı - eksi yorumlarıma gelirsek;

ARTI ÖZELLİKLERİ:

1- Teninize uygun renk tonunu bulduktan sonra aydınlık ve canlılığı cildinizde hissediyorsunuz.

2- Kremsi yapısı sayesinde cilde rahat yayılıyor (En beğendiğim özelliği)

3- Hoş bir kokuya sahip, ağır değil. Cilde sürülen krem ve kremsi yapıya sahip kozmetiklerin bir kısmının kokusu ağır olabiliyor. Ne güzel ki bu üründe yok :)

4- İçeriğinde kiraz çiçeği özü de bulunduruyormuş.

4- Toz allığa oranla daha doğal (Cilde kolay yayılabilmesinden dolayı)

5- Toz allığa oranla daha pratik ;)

6-
 İçeriğinde kiraz çiçeği özü de bulunduruyormuş.

7- Toz allıkların cildimde oluşturduğu sivilcelenme henüz kullandığım krem allık ile oluşmadı. 
(En beğendiğim özelliği ve tercih nedenim) 

Henüz bir yan etkisini görmedim. 

İçeriğini merak ederseniz. Aşağıda detaylı resmine ulaşabilirsiniz.

İnternetten Flormar alışverişi yapmak isterseniz TIK TIK


Yorumlar

  1. great product:) have a nice day!
    swiatwkolorzeblond.com

    YanıtlaSil
  2. bu allığı çok merak ediyorum. elle uygulamayı sevmediğim için almaktan kaçındım. fırçayla uygulama yapılabilir mi sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir diye düşünüyorum ben hiç fırçayla denemedim. İpeksi bir kıvamı oluğu için çabuk yayılıyor...

      Sil
  3. Bende krem allıkları toz allıklardan daha çok seviyorum ve daha doğal durdugunu düşünüyorum:) Favorim The Balm in krem allığı ama flormarı da en kısa zamanda denemek istiyorum çok güzel bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Toz allıkların bir kısmı sivilce yapınca bu ürünü keşfetmiş bulundum :) Gerçekten de karşılaştırınca daha doğal ve pratik...

      Sil
  4. Gördüğüm kadarıyla hiç eksisi yok. Sivilce komedon da yapması değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şu ana kadar yok ama çıkarsa blogda yazımı düzenleyip instgram da da yayınlarım :)) Bu aralar zaten bazı olumsuz işlevli ürünler çıktı farklı farklı markalardan yakında onları da paylaşacağım :( Olabilir, sivil sivil oldu toz allığı bırakınca cildim eski haline döndü :)

      Sil
  5. Denemek istediğim bir üründü ama yapay durur mu diye tereddüt ediyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kullanımla oldukça doğal duruyor bence :) Kremsi olduğundan da kolay dağılıyor... Bende tereddütle aldım ama şu an memnunum.

      Sil
  6. Normalde allık kullanmayı hiç sevmem belki ama belki arada bir allık uygulaması yaparım. Ama bu paylaşımını okuduktan sonra bu allığıda alıp deneyeceğim bir ara. Aklımın köşesinde yerini aldı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) Bende sevmezdim ten rengi açık olunca ara ara denememde fayda olacağını düşündüm :)

      Sil
  7. Bu ürünü bende çok merak ediyorumm, iyi ki yazmıssınız biraz daha fikir edindim. Krem allık daha önce kullanmadım , bu allığı renginden dolayı tercih edecektim. Yanağınızdaki duruşuda merak etmedim değil *-* Elinize sağlık. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kendi resmimi paylaşmadığım için koymadım ama yukarıda rengini yazdım pembe linkten tonunu yakından inceleyebilirsin. 4 ayrı renk tonu var (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  8. Ben de çok almak istiyordum ama sivilcelenme yapar diye geri bırakıyodum.Bu sefer alacağım galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende toz allıklar sivilce yaptı özellikle Avon'un color trend toz allığı. Şu ana kadar flormar Smooth'n Blush sivilceye neden olmadı :)

      Sil
  9. Zaten merak ettiğim bir üründü, denemek lazım en kısa sürede. Rengi çok hoşmuş :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Light Coral rengini de beğendim ama en son bu renkte karar kıldım :)

      Sil
  10. Sivilcelendirmemesini çok sevdim benim de tercih nedenim olacak o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz sivilcelenmeye yol açmadı cildimde :) (◡‿◡✿)

      Sil

Yorum Gönder