ROSENSE TEMİZLEME KÖPÜĞÜ


✿ Bugünkü konuğum Rosense temizleme köpüğü sizlerle Tanıştırayım... 

Ürünlerim dogapazari.com dan Kargoda sıkıntı yaşamadım rahat ve güvenilir bir alışveriş oldu.


Tavsiye: dogapazari.com dan Rosense temizleme köpüğü ve Rosense nemlendirici maske yi alırken özel ikili kutusunda alırsanız daha uygun fiyata gelmekte :)
İlk olarak Rosense temizleme köpüğü  ile başlamak istiyorum :)

 ✿ ROSENSE TEMİZLEME KÖPÜĞÜ 

200 ml.

Gliserin & Penthenol içeriyor.

ARTI ÖZELLİKLERİ:

1- Doğal gül özlü. Kokusu harika... :)

2-  Sabun içermiyor!

3- Her cilt tipi için uygun olması

4- Dermatolojik olarak test edilmiş olması

5- Cildin nefes almasını sağlıyor, yıpratmaması.

Temizlik kokusu veren köpüksü yapısıyla memnun kaldığım ürünlerden biri oldu.

Bitmesini istemediğim nadir ürünlerden biri ve kullanımı oldukça pratik...

Şu an için beğenmediğim bir özelliği çıkmadı. O kadar çok benimsemişim :)))

Pompalı olması ayrıca en beğendiğim özelliklerinden biri.

Gramajının fazla olması bir daha ki alışverişimde tercih sebeplerimden biri olacak.

Çünkü numunelik gibi görünen ürünleri tercih etmiyorum :)

Genel olarak rosense ürünlerini beğeniyorum ama...

Rosense in bir saç kremine başlamıştım ama bir türlü beğenemedim :(

Saçımamı uygun gelmedi bilmiyorum. Olumsuz özelliklerin dolayı az kullandım devam edemedim.

Acaba kullanmaya devam etsem iyi gelir miydi :)))

Memnun kalamadıklarım postumda resmiyle paylaşacağım.

Tekrar beğendiğim rosense temizleme köpüğüne dönüyorum :)

*****

Sizlerde içeriğini okuyabilmeniz için aşağıdaki resmi paylaşıyorum...

İÇİNDEKİLER:

***********************************************************************

Son ikili fotoğraflarıyla yorumlarımı sonlandırıyorum :)

Nemlendirici maske için kullandıkça yorum yapacağım

Bakalım nasıl çıkacak :)

*****

Yorumdan önce sizlerde içeriğini okuyabilmeniz için aşağıdaki resmi paylaşıyorum...

İÇİNDEKİLER:


Makyaj blogu, Kitap blogu, Çeyiz blogu, Elişi blogu, Örgü blogu, Kendin yap (diy) blogu

resimdefterimm

Yorumlar

  1. Rosense şampuanı denemek istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç denemedim şampuanını... Çok şampuan değiştirmekten bu aralar saç dengemi bozmak üzereyim bi değişiklik daha yapmamam lazım :)))

      Sil
    2. Ya ben de öyle banyo şampuan mezarlığına döndü müsait bir anımda toparlayıp dağıtacağım kullanmadıklarımı :)

      Sil
    3. :)) fazla değişiklik yıpratıyor saçları ve kepek yapıyor :((

      Sil
  2. great cosmetics and interesting post:) swiatwkolorzeblond.com

    YanıtlaSil
  3. Hiç kullanmadım denemek lazım:) Yeni keşfettim sizi bundan sonra takipçinizim benım sayfama da beklerım henüz yenıyım :) http://bukombinsenin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Rosense'in toniğini severek kullanıyorum. Bu köpük sabun içermiyor dedin, yani cildi kurutmuyor değil mi? Ona göre denemek isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildimi kurutmadı :) köpüğü ferahlık, kokusu da temizlik hissi veriyor...

      Sil

Yorum Gönder