MUDO ÇEYİZ İNDİRİMLERİ / MUDO ÇEYİZ ALIŞVERİŞİ


Mudo'da hem indirimler hem de çeyizlikler gördüm.. 

Hediye olarak da alabileceğiniz çokça çeşit var...

Bol resimli MUDO postu başlıyor...

Başlangıcı rengarenk silikon setler ile yapıyorum :)



Çikolata kalıpları,

Kalpli, yumurta temalı spatulalar..

Renkli çırpıcılar..


İnci ile bütünleşen şık askılar.


Kalpli peluş sıcak su torbaları


Çeşit çeşit termos bardaklar...


Çeyizlik orjinal setler...


Çaydanlık temalı şirin nihaleler..

Arkasındaki nihale de inek şeklinde :))


Farklı modellerde rengarenk termos bardaklar...



Bardak altlığı ile takım kaşıklı kupa modelleri en beğendiklerimden biri oldu :)


Filli otantik kulplu bir diğer kupa modeli...


Bu da... Sıcak çikolata seti...


Bir diğer peluş sıcak su torba çeşitleri...


Silikon mini kek kalıpları.


Buz kalıpları olduklarını düşündüğüm silikon mutfak gereci :))


Son olarak bir silikon mini kek kalıbıyla çeyiz alışverişi postumu sonlandırıyorum :)


6 yorum:

  1. Hepsi çok güzel.
    Ama favorimi sorarsanız, sıcak çikolata seti.
    Kocaman bardaklara bayılıyorum.
    :))

    YanıtlaSil
  2. Askılara aşık oldum! Buarada gelin ve damat şeklinde spatulalar vardı kışın sanırım hala kalmıştır indirimde değildi çünkü onlara da bir bakın harikalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu da Instagram sayfamda paylaşmıştım geçen aylarda... Çok şekerler... Bu sefer gittiğimde bulamadım.

      Sil
  3. Sicak su torbasi disinda, her biri favorim oldu :) Mutfakta renkli ve degisik urunleri cok seviyorum :) En cok da kalpli spatulayi begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bende çok beğendim :) Özellikle mutfağı kırmızı renk ağırlıklı olanlar ve olacaklar için harika bir tercih :)

      Sil