PAŞABAHÇE ÇEYİZ İNDİRİMLERİ / PAŞABAHÇE ÇEYİZ ALIŞVERİŞİ


Paşabahçede hem indirimler hem de çeyizlikler gördüm.. 

Pazar günü çektiğim fiyatlarıyla birlikte paylaşıyorum :)
Hediye olarak da alabileceğiniz çokça çeşit var...

Bol resimli paşabahçe postu başlıyor...

Başalngıcı bu şirin pembe metal kelebek peçetelik ile yapayım dedim :))



Mavi - beyaz mumlukları çok beğendim... Yazı anımsatıyor.


Kediseverler pembe espresso fincanları...


Çantalı rengarenk kupalar ilgimi çeken diğer bir paşabahçe ürünü...


Bu inidirimdeki çerçevede en beğendiklerim arasında (◡‿◡✿)


Kuş cıvıltılı evler için :))


Yine kediseverlerin hayran kalacağı bardaklar :) Çok güzeller...


Evinizdeki prenseslere prenses porselen kaseli kupa. Bence her yaşa uygun :)))


Dekoratif sandalyeleri görmeniz lazım :) Çok güzeller..


Deney tüpü tuzluklar çok şirin özellikle bu işle uğraşanların espri olarak evlerine almalarını tavsiye ederim :))


Benimde beğenerek aldığım tomato seramik tuzluk - karabiberlik ve pepper seramik tuzluk  - karabiberlik.
Benim seçimim sarı pepper dan yana oldu :)


Bu kaseleri de çok beğendim :)


Kediseverler ve köpeksever için su şişeleri...

12 yorum:

  1. Paşabahçe'nin ürünlerine bayılıyorum,hepsinden birer tane alasım geldi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çektiğim resimlere bakınca başka ürünleri de gözüme kestirdim :)

      Sil
  2. Urunlerin hepsi birbirinden guzel de, en cok cantali kupalara bayildim :)

    YanıtlaSil
  3. OMG those bottles are so cute!!! <3

    Love always,
    www.loyaltofashion.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  4. Canım blogun ne kadar güzel, hemen takip ediyorum bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. paşabahçe ürünlerini seviyorum ama genel olarak pahalııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) İndirimleri takip etmek lazım...

      Sil
  6. Çok güzel ama çok pahalı ürünler oluyor Paşabahçede. Ben de esse, bernardo veya porlandda çok daha uygun fiyatlı güzel ürünler bulabiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kampanyaları bol bol takip etmek gerekiyor :) Karacada da bol indirimler var bu aralar...

      Sil