OTACI GÜL SUYU


✿ Bugünkü konuğum Otacı Gül Suyu :) Tanıştırayım... 

O kadar artı özelliği var ki en doğal toniğim oldu (◡‿◡✿)



150 ml.
ARTI ÖZELLİKLERİ:

1- Paraben içermiyor (En beğendiğim özelliği...)

2- Renklendici içermiyor !!!

3- Sentetik esans içermiyor !!!

4- Temizlemenin yanı sıra cildi nemlendirip, canlandırıyor ve ferahlatıyor...

5- İsteyen benim gibi tonik olarak kullanabiliyor :)


Kullanımı:

Makyaj temizleme pedi yada pamuğunuza yetecek miktarda döküp uygulayabilirsiniz...

Gratis başta olmak üzere bir çok yerde bulabilirsiniz...

Bir daha ki beğendiğim ürünleri detaylı incelemek için görüşmek üzere :)

10 yorum:

  1. Teşekkürler paylaşım için kuzenim Isparta'da çalışıyor gül sularımı o alıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülün tam memleketinde yani :)) Ne güzel...

      Sil
  2. bende otacının güllü suyunu sevdim..

    YanıtlaSil
  3. Bende bayılıyorum otacının gülsuyuna, çabucak bitiriyorum, tonik olarakda kullanıyorum :) Ben zararı yoktur diye gözlemede sürüyordum ama zararlıymış sanırım bir bilginiz var mı ? Çok güzel bir yazı olmuş bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :)) Tonik olarak en güzeli... Gözler hassas olduğundan hiçbir bakım ürününü göz ve çevresine kullanmıyorum. Bence hiçbir ürün göz çevresine sürülmemeli. Göz için özel ürünler de iyice incelenmeli.

      Sil
  4. It’s awesome! I like this post and your style of writing, thank you for sharing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :) I m coming your blog (◡‿◡✿)

      Sil
  5. Makyajımı temizlerken kesinlikle tonik suları kullanmıyorum. Aslında 1-2 tane alıp denemek istiyorum fakat elim gitmiyor.Zaten kalıcı makyaj yapmadığım için gerekde duymuyorum.Hep gül sularıyla temizliyorum makyajımı.Belki çok acil silmem gerekiyorsa makyaj çıkartıcı mendillerden kullanıyorum. Bu markayı hiç denemedim.En kısa zamanda alıp deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) Umarım memnun kalırsın :)

      Sil