GRATİSTEN MAKYAJ MALZEMELERİ DIŞINDA NE ALINIR? ✿ TAVSİYE ✿


Gratisten makyaj malzemeleri dışında ne alınır? 2 ayrı örnek ile yazı dizimize başlayalım :)
Aslında kıyıda köşede keşfedilmeyi bekleyen o kadar ürün var ki...
İlk olarak iki ürün seçtim. Özellikle ayna çok kullanışlı.


Ekilips Pedikür Seti:

1- Şeffaf şirin bir çantası var :)

2- Özellikle tatiller için kullanışlı.

3- Az yer kaplıyor.

4- Çanta için uygun.

İçeriği ise;

Pembe tırnak makası

Mini kağıt törpü

Pembe tırnak fırçası

2 adet papatyalı pembe parmak ayırıcı sünger (ayak tırnaklarına oje sürmeyi kolaylaştırıcı)



15x Magnifying Mirror:

1- En ufak noktayı bile görmeyi sağlar.

2- Özellikle kaş alımına uygun

3- Arkasındaki 2 adet yapışan ek sayesinde eller serbest kullanıma sahip.

Not: Net görüntü için aynayı çok yakından tutmak gerekiyor.




Yorumlar

  1. Ben pedikür setini aldım çok şirin yaa henüz kullanmadım ama bende durmalı o :) Aynayı da alayım bari fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayna sanırım indirimde 4 - 5 TL civarıydı.

      Sil
  2. hımm güzelmiş bak ayna severim alınabilir bugünde annem eminönünden aldı keşke almasaymış tüh ben alırdım ona bundan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  3. very useful things!

    http://vitalinasworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  4. pembiş pembiş çok beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Aynanın üzü nesen kaplı? Kim çekiliş yaparsa eklesin bu aynayi. Azerbaycandan elde etmek hiç de kolay olmuyor da. Hiç olmasa çekilişlere ümit bağlayim

    YanıtlaSil
  6. Bu aynayi alip iade etmistim. Cok yaklastirinca gorebiliyordum ancak ama bu sefer de cimbiz goz kalemi aynaya carpiyordu. Bir heves alip kullanamadim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Henüz bir çarpışma olmadı ama bakalım önümüzdeki günlere (◡‿◡✿)

      Sil

Yorum Gönder