BEBAK ARGAN SAÇ BAKIM YAĞI


100 ml.

Saçlarım için bir bakım ürünü arıyordum :) Yolum Bebak ile kesişti ve memnun kalınca sizlerle de paylaşmak istedim...

Bebak uzun yıllardır tanıyıp kullandığımız bir markaydı, çocukluğumun markası...

Yılların vermiş olduğu güvenle yola çıktım ve beni yolda bırakmadı :)

Saçım için bir bakım ürünü daha kazanmış oldum.



ARTI ÖZELLİKLERİ:

1- Vadedildiği gibi saç dengesine özen gösterip saçı ağırlaştırmıyor,

2- İpeksi bir his veriyor ve saçınızı beslediğini dokunuşlarınızla anlayabiliyorsunuz,

3- Saça hacim sağlıyor,

4- Durulama gerektirmiyor !!! (En beğendiğim özelliklerinden biri. Bu yüzden de pratik geliyor bana)

5- Kokusuna bayıldım (◡‿◡✿)

Şisesi cam ve kilitli pompa sistemi var.

Akmaması için pompayı kilitleyebiliyorsunuz.

Kullanımı:

Havlu ile nemi alınmış saça eşit miktarda masajla sürüp yedirmeniz gerekiyor.

Kısaca sık ve sür pratikliği!

Not: Fazla sürmenize gerek yok :)






8 yorum:

  1. Aaaa Bebak'ın bu ürününü ilk kez gördüm süpermiş hemen denemeliyim
    Teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◡‿◡✿)

      Ben memnun kaldım umarım sende memnun kalırsın :)

      Sil
  2. Bebak argan yağıda mı çıkartmıııış!!! Gidip denemeli :)

    YanıtlaSil
  3. Bebak'ın Argan Yağını ilk kez duydum ve kesinlikle deneyeceğim! :D

    YanıtlaSil
  4. argan yağı bende kullanıyorum ama kuaförümden aldığımı.ancak bebakın yüz temizleme sütünü uzun süre kullandım ve çok beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) yüz temizleme sütünü bende bir deneyim :)

      Sil