2. YAZI DİZİSİ; GRATİSTEN MAKYAJ MALZEMELERİ DIŞINDA NE ALINIR? ✿ TAVSİYE ✿


Gratisten makyaj malzemeleri dışında ne alınır?
2. yazım ve yine 2 ayrı örnek ile yazı dizimize devam edelim :)
Çok fazla ürün olsa da eleyerek yine 2 'şerli devam ediyorum..




Lionesse Makyaj Fırçası Seti:
Set içeriği;
3 Fırça, 1 pudra ponponu (puf), 1 kapaklı ayna

Gratis'te ilk görüşte beğendiklerim arasındaydı :))

Fırça uçlarındaki pembe tonları sete şirinlik katıyor.




Ekilips Cupcakeli Kağıt Törpü Seti:

İçinde 8 adet cupcake temalı kağıt törpü var. Açıkçası kullanılmaya kıyılamıyor :))

Verdiğiniz hediyeleri süslemek amaçlı da kullanabileceğiniz şirin bir törpü seti.

Not: Ekilips ürünlerinden hiç sıkıntı yaşadığım olmadı.

İndirimlerde 1,50 TL ye kadar düşüyor...

Yorumlar

  1. O fırça setinde uzun zamandır gözüm var iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) İndirim zamanlarında yarı fiyatına kadar iniyor...

      Sil
    2. fiyatları ne kadar ki ben hiç görmedim :O

      Sil
    3. Normalde 30TL civarı olmalı indirimde 15 TL civarına almıştım :) Ama az stok olmalı ara ara ve az sayıda gördüm hep.

      Sil
  2. O firca setinden bende kipadan aldim fiyati 15.90 gibi birseydi sanirim. Gratiste hic gorememistim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende indiriminden 15 TL civarına aldım diye hatırlıyorum. Hemen hemen aynı fiyat :))

      Sil
  3. ben de fırçalarını kullanıyorum çok güzel bence :)

    blogda yeni stil ve gezi postlarım var beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, sende mutlu günlerde kullan (◡‿◡✿)

      Geliyorum...

      Sil
  4. bende kullanıyorum ama fondöten fırçasını sevemedim çizgilenme yapıyor.bir yerde bu tarz fondöten fırçalarının maske sürmek amaçlı da kullanıldığını görmüştüm sanırım bu şekilde deneyeceğim

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım. Fırça setin gerçekten de çok güzel ve sevimli duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (◡‿◡✿)

      (◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◡‿◡✿)

      Sil
  6. çok hoş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan çok şirin görünüyorlar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder