RUH HALİNİZE GÖRE BARDAK ALTLIKLARI :) BARDAK ALTLIKLARI


ahsapzamani.blogspot.com ile boyadığımız 6'lı seramik ve ahşap bardak altlığı setlerimiz !

Sizin ruh halinize uygun stil hangisi?


Romantiklere mutluluğun pembe seramik bardak altlığı



Müzikseverlere huzurun simgesi mavi seramik bardak altlığı


Çiçekseverlere asaletin simgesi mor seramik bardak altlığı


Doğaseverlere doğanın simgesi yeşil seramik bardak altlığı


Kahveseverlere doğallığın simgesi kahverengi ahşap boyama bardak altlığı


Gülseverlere romantikliğin simgesi pembe ahşap boyama bardak altlığı


Cupcakeseverlere dikkat çekici tadın simgesi cupcakeli ahşap boyama bardak altlığı

 

Tatlıseverlere lezzetin simgesi çeşitli tatlı temalı ahşap boyama bardak altlığı

Yorumlar

  1. çok güzeller, cup cake'li olana bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Ben en sonuncusu çok sevdim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim (◡‿◡✿)

      Sil
  3. This is sooo cute! :) following you now**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you (◡‿◡✿)
      I follow you me too

      Sil
  4. Hepsi çok güzel ellerine sağlık :) Cup cakeliye ayrıca bayıldım ama :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ~~★ ~~★ ~~★

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★
      Çook çok teşekkür ederim :)
      ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★

      Sil
  6. Bloğunuza bayıldım her şey çok güzel takibime aldım bende beklerim izleyiciler kısmındaki sorun giderildi bende beklerim Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Geliyorum... ~~★ ~~★ ~~★

      Sil
  7. canım çok güzel keşke bende fethiyede böyle seramikler bulabilsem bayıldım bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmm eline yüregine sağlıkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bazı ahşap malzemeleri satan dükkanlarda bulabilirsin.

      Sil
  8. çok güzel bunlar. bayıldım...

    YanıtlaSil
  9. Emeğine göz nuruna sağlık canım... Rengini çok beğendim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★
      Çok teşekkür ederim :)
      ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★

      Sil
  10. Hi dear,
    Your blog is so pretty. Now, I'm your new follower.
    Btw, the post is great.
    Kisses.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi, I m coming your blog (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿)

      Sil
  11. Çok güzeller ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★
      Çok teşekkür ederim :)
      ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★

      Sil
  12. Hepsi de cok guzeller, emeginize saglik...

    YanıtlaSil
  13. Hepsi birbirinden güzeller. Hepsine bayıldım. Blogumda senin için bir etkinlik var , yapmak istersen beklerim:))
    http://kozmokitap.blogspot.com.tr/2015/01/kendi-kitabini-yarat.html
    Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :) Hazırlamaya başladım bile :D

      ~~★ ~~★ ~~★~~★ ~~★ ~~★~~★ ~~★ ~~★~~★ ~~★ ~~★

      Sil
  14. Ellerinize sağlık Cup Cake favorim..Çok sık yorum yazamasam da takipteyim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★
      Çok teşekkür ederim :)
      ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★ ~~★

      Sil
  15. çok güzel olmuşlar..bende çok severim ahşap boyamıyı...seramik kuşlar boyadım ve çok güzel oldular..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder