ÖRGÜ HERYERDE, RENGARENK ÖRGÜ MODELLERİ



Örgü örmenin mevsimi kış gelmişken birbirinden farklı ve fikir veren modelleri paylaşma zamanı !

Netten farklı örnekleri paylaşacağım.
Bu şirin iğnedanlık ile postuma başlamak istedim :))



Bu saksı kılıfları evinize renk getirecek 


Örgü cüzdan modellerinden biri :)


Zamanınızı renkli dakikalarla geçirmek için ilginç bir fikir :))


Odanızda rengarenk örgü puflar


Örgü çerçeve tasarımı


Çeşit çeşit örgü kitap ayracı tasarlayabilirsiniz.


Güne renk katan örgü bardak kılıfları


Taburelerin zemini çizmesini önleme projesi :))
Ardında ise hasır - örgü karışımı şirin bir sepet gözüme çarptı


Elamyı kaplayanlar da varmış :))

Bu da örgü elma kılıfı


Saksılarımızı renklendirmeye devam!
Örgü saksı kılıfı...


Bir saksı dolusu rengarenk çiçek ile güzel günler diliyorum :)

18 yorum:

  1. pufa ve yün sepetine bayıldım, teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) çok sevindim... yün sepetini bende çok beğendim :))

      Sil
  2. Ben hergün bu cicişleri görünce güne daha bir güzel başlıyorum. İmrenmiyor da değilim açıkçası. O kitap ayracı fikrine bittim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel (◡‿◡✿) okuduklarımdan çok mutluluk duydum :)
      Bende blogundaki yemek tariflerine bayılıyorum :))

      Sil
  3. so cute :)

    http://allornothing-blog.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you (◡‿◡✿)
      I follow you :)

      Sil
  4. herbiri ayrı güzellikte fikir için güzell modeller seçmişin cnm. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) Beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. Rengarenk dikenli bir balık ;) Ellerine sağlık çok beğendim ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fikirler bulmaya çalıştım :) İlk resmi özellikle çok beğendim (◡‿◡✿)

      Sil
  6. I dont understand turkish but, the pictures are lovely, i love crochet~!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ~~★ (◡‿◡✿)(◡‿◡✿)(◡‿◡✿) ★~~

      Sil
  7. Lovely!!! I like your blog!!!
    would you like to follow each other? let me know..I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel. Ama iğnedenliğe bayıldım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◡‿◡✿)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. (◡‿◡✿) (◡‿◡✿) (◡‿◡✿)

      Sil